117 uygun sonuç bulundu

Geri dön

gönderen Uchiha Sasuke
14 Ağu, 09:50
Foruma git
Konuya git

Re: Psi Wheel Dönmüyor Acil Yardım !

Yok hacı sorun bende başım şişti laa :)
gönderen ESP
06 Şub, 20:02
Foruma git
Konuya git

Re: Telekinezide Ses Sorunu!

Bu kişiden kişiye değişir. Ayrıca garip sesler bir kaç kişinin yanilsamasiyla oluşmuş plabilir. Aramıza hoş geldin bu arada. Formda okuyabildiğin kadar her şeyi oku zaten yeterince öğrenmiş olursun dostum :)
gönderen FireManager
11 Şub, 22:31
Foruma git
Konuya git

Re: Telekinezi Soruları

Youtube'da Gezinirken Bi Müzik Buldum Süper Beyin Theta Dalgası Diye Bu İşe Yararmı ? Linki Aşşağıda; http://www.youtube.com/watch?v=6ELDKehiYxc zaten bu bir program şeklindedir indirmek zorundasın youtubedeki theta dalgalarının işe yarayıp yaramayacağını bilmiyorum ve evet müzik gibi dinliceksin b...
gönderen FireManager
11 Şub, 23:10
Foruma git
Konuya git

Re: Telekinezi Soruları

MrCapTaiN yazdı:Geller Ve FireManager İkinizede Çok Teşekkür Ederim :)
önemli değil kardeşim her zaman sadece teşekkür et butonuna basman yeterlidir :) bu arada işe yaradımı sonuçları öğrenmem lazımda benim psi-wheel yeteneği gitti (gene) 3 hafta öncede gitmişti benim enerjiler gel git yapıyorlar :D
gönderen geller
11 Şub, 23:15
Foruma git
Konuya git

Re: Telekinezi Soruları

ne teşekkür butonu meraklısı çıktın be kardeşim :D
gönderen OROCHI69
09 Mar, 22:36
Foruma git
Konuya git

Bizler Yaratıcının Parçalarıyız

Telekinezi vb eylerin bilimsel açıklaması ile iligli bir videobuldum arkadalar bence sizde izleyin özellikle son dakikalar çok ilgi çekici

gönderen GEN-X
13 Mar, 18:42
Foruma git
Konuya git

Re: Çalışmalardan Sonra Bugün!

Öncelikle rica ederim kardeşim yaralı olduysam ne mutlu bana :) Dostum psi weel deki o titreme artık kavanozun içine geçirmeyi başarmışsın tebrik ederim :) Kapak çalışması konusunda ki düşüncen benim düşüncemle aynı. Ben şimdiye kadar hiç kapak çalışmadım. Psi weelide bu çalışma olmadan yapmayı başa...
gönderen GEN-X
16 Mar, 23:07
Foruma git
Konuya git

Her Şeye Yeniden Başlayın! Devam Etmeyin.. Durun ve Yeniden! Yeniden!

Her Şey Yeniden Başlamak... Hayatımızı bazı yerlerde düzelten fakat açık ve net bir şekilde söylemek gerekir ki Parapsikolojide mahveden bir şey! "İNANÇ" Doğarız, Bize kalemin yer çekimi etkisinde Ne Olursa Olsun düşeceğini gösterirler. [Çaresisizdir, Sadece İzleriz...] 1 Yaşına basarız. Bizim için ...
gönderen GEN-X
19 Mar, 17:19
Foruma git
Konuya git

Kuantum Sıçrama Nasıl Yapılır?

Kuantum sıçraması yapmanın 21 adımlık bir uygulaması var ancak ilk 5 adım en önemli uygulamaları içermektedir. Kendinizi geliştirmeye hazırmısınız. Kuantum sıcraması yapmak istiyormusunuz. Öyleyse elinize kağıt ve kalem alın ve kendinize sorun: "Ben nasıl bir yaşam içerisinde olursam gerçekten kendi...