88 uygun sonuç bulundu

Geri dön

gönderen inflames
16 Nis, 19:18
Foruma git
Konuya git

Re: Sanırım SüperTrans'ı Çözdüm

bi teori uydurdum kendimce fikir diyelim ama biraz mantıklı eğer saçmaysa şimdiden özür dilerim şimdi şöyle düşünün kavgada sakin haliniz en güçlü hal değildir öfkeli hal daha güçlü ve daha hızlıdır ama bizim kontrolümüzde değildir. bence öfkeyi anlık enerji yapma olarak kullanmak bana mantıklı geld...
gönderen inflames
23 Nis, 21:02
Foruma git
Konuya git

Re: SELAMUN ALEYKUM

Lasey ilk önce hoşgeldin normal insanım falan gibisinden ben de senin gibi düşünüyordum telekineziye başlarken sonra bazı özelliklerim burada işe yarıyormuş yani şöyle sen hiç işe yarmaz dediğin bir özellik burda altın değerinde olabiliyor ben bazı kişilerin 5 6 ayda yaptığını 1 ayda yapmayı başardı...
gönderen inflames
29 Nis, 10:49
Foruma git
Konuya git

Re: SüperTrans'a Kadar...

beni biliyorsun GEN X kitap bile yazsan bir günde bitirirrim okunması gereken bir konu süpertrans
gönderen inflames
29 Nis, 20:22
Foruma git
Konuya git

Re: Düşünmeden durabilir miyiz?

esasında end bender haklı şu an süpertrans çok bulunmadığı için yani az bir kısmını bildiğimiz için ilgi görmüyor eninde sonunda ilgi göücek ve belki kötüler daha hızlı ilerlerse bizden? üstünde düşünülmesi lazım bunun da ama ben şu an süpertransa odaklanıcam end bender çünkü daha bu söylediklerimiz...
gönderen inflames
05 May, 19:33
Foruma git
Konuya git

Re: SüperTrans Hakkında

sanırım bardak falan oynatmayı kasdetti ama nedenini ben de anlamadım
gönderen inflames
05 May, 17:20
Foruma git
Konuya git

Re: SüperTrans Hakkında

evet haklısın ben ilk psi whell 3 defa mı ne denemiştim sıkıldım kaşık bükmeye geçtim direk kaşığı 90 derece bükünce dedim bi psi whell yapayım çok kolay döndü arkadaş sağa doğru üfledi ben sola doğru beyin gücümü kullandım arkadaş çok abartılı üflemese de ben onu yenip psi whelli sola döndürmüştüm ...
gönderen inflames
06 May, 11:32
Foruma git
Konuya git

Re: 3. Denemem de dönmesi normal mi?

BEN BAŞKALARININ YANINDA ŞU AMAÇLA YAPIYORUM ONLARI BU SİTEYE YÖNELTİP TELEKİNEZİYE İNANMALARINI SAĞLAMAK YARIN KAŞIK BÜKÜCEM EĞER BÜKERSEM 40 kadar kişi bu siteye üye olucak bana şans dileyin beyler ve bildiğininz en iyi kaşık bükme taktiğini yazın
gönderen inflames
08 May, 17:41
Foruma git
Konuya git

Re: Lütfen Ankete Herkez Katılsın Çok Önemli.!

bazıları kapak çalışmasına ihtiyaç duymuyo mesela ben kaşık bükerken kapak çalışması gibi hiç bir şey düşünmediğim için gerekli bulmuyorum ama bazen yapıyorum :D
gönderen inflames
09 May, 11:47
Foruma git
Konuya git

Re: SüperTrans'da Yeni Bir Şey

gerçekten boşa uğraşmıyosrun ben kapak çalışması bazen yapıyorum 1.5 - 2 ayda kaşığı büktüm ama imajinasyonum telekineziden önce de iyiydi imajinasyonu geliştiren çalışma var mı?

teşekkürü verdim
gönderen inflames
27 May, 15:43
Foruma git
Konuya git

Re: Beyni kandırmak ve Astral seyahat

izana göre korktuğun için astral seyahat yapamıyormuşun ben de korkuyordum bence yeni teknik arama /ilk seferindeyken) çünkü işe yarıcak mı yaramıcak mı diye merağa düşersin o yüzden bence bilindik taktikelri yap korkunu yen ilk önce sonra teknik geliştirirsin bu arada tekniğin astral bedene geçmede...