Astral Dünya Kademeleri

Astral Seyahat hakkında bilmek istediğiniz herşey bu bölümde. Astral Seyahat nedir? Astral Seyahat Nasıl Yapılır? Astral Seyahat Teknikleri Nelerdir?
Kullanıcı avatarı
TheSoldier
Mesajlar: 28
Yaş: 105
Kayıt: 04 Mar, 21:28
Yaşadığınız İl: 1 Adana
Burcunuz: Koç Burcu: 21 Mart-20 Nisan
Cinsiyetiniz: Erkek
Teşekkür etti: 8 kez
Teşekkür edildi: 3 kez

Re: Astral Dünya Kademeleri

Okunmamış mesaj gönderen TheSoldier » 09 Mar, 23:31

Turab eğer müslüman değilsen bir şey diğemem ama müslümansan dinimize aykırı çok fazla şey söylüyorsun


Asla yalnız yürümeyeceksin


Kullanıcı avatarı
TTmF##
Genel Yetkili
Genel Yetkili
Mesajlar: 532
Yaş: 26
Kayıt: 20 Eki, 20:28
Yaşadığınız İl: 33 Mersin
Burcunuz: Balık Burcu: 20 Şubat-20 Mart
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: Camelot
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 86 kez

Re: Astral Dünya Kademeleri

Okunmamış mesaj gönderen TTmF## » 09 Mar, 23:44

müslüman ya da değil , bu kimseyi ilgilendirmez. yanlış diye bişey yoktur kendi doğruların vardır. IQ testi gibi aynı. o testi yapanlarda kendi zeka seviyesine göre yapar kişinin zekasını kendisine göre ölçer. umarım anlatabildim
Bu kullanıcılar mesajınıza teşekkür etti TTmF## mesajı için:
turab (10 Mar, 09:36)
Değerlendirme: 1.85%
Aradağın çok uzakta değil aslında, gözlerini kapat ve dinle ...

Kullanıcı avatarı
starscream936
Mesajlar: 212
Yaş: 22
Kayıt: 12 Şub, 21:19
Yaşadığınız İl: 45 Manisa
Burcunuz: Yengeç Burcu: 23 Haziran-22 Temmuz
Cinsiyetiniz: Erkek
Teşekkür etti: 36 kez
Teşekkür edildi: 16 kez

Re: Astral Dünya Kademeleri

Okunmamış mesaj gönderen starscream936 » 10 Mar, 06:10

TheSoldier yazdı:Turab eğer müslüman değilsen bir şey diğemem ama müslümansan dinimize aykırı çok fazla şey söylüyorsun
bu bilginin müslüman olup olmamakla ne alakası var biraz açıklar mısın?
αzιмℓє ѕ●çαη ∂αğℓαяı ∂єℓєя

Kullanıcı avatarı
turab
Mesajlar: 1252
Kayıt: 01 Mar, 17:01
Yaşadığınız İl: 37 Kastamonu
Burcunuz: Boğa Burcu: 21 Nisan-21 Mayıs
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: 51.bölge
Teşekkür etti: 129 kez
Teşekkür edildi: 171 kez

Re: Astral Dünya Kademeleri

Okunmamış mesaj gönderen turab » 10 Mar, 09:33

TheSoldier yazdı:Turab eğer müslüman değilsen bir şey diğemem ama müslümansan dinimize aykırı çok fazla şey söylüyorsun

ne söylemişim ? söylediklerimin hiç birinde ayrıkı şeyler görmüyorum.?
uubam.com

Kanıtın yokluğu yokluğun kanıtı değildir...

Kullanıcı avatarı
turab
Mesajlar: 1252
Kayıt: 01 Mar, 17:01
Yaşadığınız İl: 37 Kastamonu
Burcunuz: Boğa Burcu: 21 Nisan-21 Mayıs
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: 51.bölge
Teşekkür etti: 129 kez
Teşekkür edildi: 171 kez

Re: Astral Dünya Kademeleri

Okunmamış mesaj gönderen turab » 10 Mar, 11:00

Yeni aratşırmalarıma göre Astral Seyahat tehlikeli . Tehlikeler sırayla;

Gümüş kordon kopabilir.

Bir takım varlıklar görebilirsiniz onlardan korkutur ve öyle kopabilir

Sonra seni bilirlerse her gece seni çıkarabilirler

Sonra kordonunu kesebilirler..

Arada kalmis bir ruh bir beden istiyor olabilir yasamak istiyodur halen..
uubam.com

Kanıtın yokluğu yokluğun kanıtı değildir...


Kullanıcı avatarı
turab
Mesajlar: 1252
Kayıt: 01 Mar, 17:01
Yaşadığınız İl: 37 Kastamonu
Burcunuz: Boğa Burcu: 21 Nisan-21 Mayıs
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: 51.bölge
Teşekkür etti: 129 kez
Teşekkür edildi: 171 kez

Re: Astral Dünya Kademeleri

Okunmamış mesaj gönderen turab » 10 Mar, 11:43

Tekrar araştırdım yukarda ki belirtilerin herhangi biri gerçek değil.

benimde kafam karışık hepsi ayrı telden çalıyor
uubam.com

Kanıtın yokluğu yokluğun kanıtı değildir...

Kullanıcı avatarı
Uchiha Sasuke
Youtuber
Youtuber
Mesajlar: 2568
Yaş: 20
Kayıt: 30 Ara, 13:18
Yaşadığınız İl: 69 Bayburt
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Teşekkür etti: 1510 kez
Teşekkür edildi: 593 kez

Re: Astral Dünya Kademeleri

Okunmamış mesaj gönderen Uchiha Sasuke » 10 Mar, 12:15

turab yazdı:
TTmF## yazdı::D abi eksik değil mi bu ya ? asgard , spatyom falan da olmalı

:D spatyom ne zaten onu bi çözemedim adsa :S . bir site diyor berzah biri diyor bilmem ne. hatta başka bir yazıda astralın ölüp tekrar doğma olduğu yazıyordu. Reenkarnasyon olduğu için ölmüyormuşsun :D
berzah alemi ölünce kıyamete kadar ölülerin kaldığı yer değil mi ? onla ne alakası var ?

ruhlar berzah e gidiyor ki arada sıkışıp beden arayıp bizim bedenimize giremez ki hiç görmedim ama :D
belkide reenkarnasyon budur adam ölmüştür berzahdan kaçıp astralda olan birinin bedenine girip yeni hayatı başlamıştır diyicemde oda baya saçma olur. :)
Eğer birinin acısını paylaşmazsan, onu anlayamazsın. Ama sadece onları anladın diye, onlarla aynı fikirde de olamazsın.

-Pain

Kullanıcı avatarı
turab
Mesajlar: 1252
Kayıt: 01 Mar, 17:01
Yaşadığınız İl: 37 Kastamonu
Burcunuz: Boğa Burcu: 21 Nisan-21 Mayıs
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: 51.bölge
Teşekkür etti: 129 kez
Teşekkür edildi: 171 kez

Re: Astral Dünya Kademeleri

Okunmamış mesaj gönderen turab » 10 Mar, 15:04

Uchiha Sasuke yazdı:
turab yazdı:
TTmF## yazdı::D abi eksik değil mi bu ya ? asgard , spatyom falan da olmalı

:D spatyom ne zaten onu bi çözemedim adsa :S . bir site diyor berzah biri diyor bilmem ne. hatta başka bir yazıda astralın ölüp tekrar doğma olduğu yazıyordu. Reenkarnasyon olduğu için ölmüyormuşsun :D
berzah alemi ölünce kıyamete kadar ölülerin kaldığı yer değil mi ? onla ne alakası var ?

ruhlar berzah e gidiyor ki arada sıkışıp beden arayıp bizim bedenimize giremez ki hiç görmedim ama :D
belkide reenkarnasyon budur adam ölmüştür berzahdan kaçıp astralda olan birinin bedenine girip yeni hayatı başlamıştır diyicemde oda baya saçma olur. :)

Aslında o kadar saçma değil :) Berzah alemine insanın gittiğini ve tekrar doğup dünyaya geldiğini söyleyen ilahiyatçılar var. Ama başkasının var olan bedenine girme gibi bir durum yok ortada yeni bir beden alıyor:) tabi kimse reenkarnasyon yaşadığını bilemez işin espirisi burda zaten . bir tek Allah bilir.
uubam.com

Kanıtın yokluğu yokluğun kanıtı değildir...

Kullanıcı avatarı
Uchiha Sasuke
Youtuber
Youtuber
Mesajlar: 2568
Yaş: 20
Kayıt: 30 Ara, 13:18
Yaşadığınız İl: 69 Bayburt
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Teşekkür etti: 1510 kez
Teşekkür edildi: 593 kez

Re: Astral Dünya Kademeleri

Okunmamış mesaj gönderen Uchiha Sasuke » 11 Mar, 18:21

turab yazdı:
Uchiha Sasuke yazdı:
turab yazdı:

:D spatyom ne zaten onu bi çözemedim adsa :S . bir site diyor berzah biri diyor bilmem ne. hatta başka bir yazıda astralın ölüp tekrar doğma olduğu yazıyordu. Reenkarnasyon olduğu için ölmüyormuşsun :D
berzah alemi ölünce kıyamete kadar ölülerin kaldığı yer değil mi ? onla ne alakası var ?

ruhlar berzah e gidiyor ki arada sıkışıp beden arayıp bizim bedenimize giremez ki hiç görmedim ama :D
belkide reenkarnasyon budur adam ölmüştür berzahdan kaçıp astralda olan birinin bedenine girip yeni hayatı başlamıştır diyicemde oda baya saçma olur. :)

Aslında o kadar saçma değil :) Berzah alemine insanın gittiğini ve tekrar doğup dünyaya geldiğini söyleyen ilahiyatçılar var. Ama başkasının var olan bedenine girme gibi bir durum yok ortada yeni bir beden alıyor:) tabi kimse reenkarnasyon yaşadığını bilemez işin espirisi burda zaten . bir tek Allah bilir.
yaşar nuri öztürk o ilahiyatçılardan biri :)
Eğer birinin acısını paylaşmazsan, onu anlayamazsın. Ama sadece onları anladın diye, onlarla aynı fikirde de olamazsın.

-Pain

Kullanıcı avatarı
turab
Mesajlar: 1252
Kayıt: 01 Mar, 17:01
Yaşadığınız İl: 37 Kastamonu
Burcunuz: Boğa Burcu: 21 Nisan-21 Mayıs
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: 51.bölge
Teşekkür etti: 129 kez
Teşekkür edildi: 171 kez

Re: Astral Dünya Kademeleri

Okunmamış mesaj gönderen turab » 11 Mar, 19:00

Ve en favori adamım Yaşar nuri öztürk . O adam gibi birisi zor gelir bir daha dünyaya
uubam.com

Kanıtın yokluğu yokluğun kanıtı değildir...


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Astral Seyahat” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Bing [Bot] ve 1 misafir