Astral enerji

Astral Seyahat hakkında bilmek istediğiniz herşey bu bölümde. Astral Seyahat nedir? Astral Seyahat Nasıl Yapılır? Astral Seyahat Teknikleri Nelerdir?
Cevapla
Kullanıcı avatarı
ChiMaster60
Mesajlar: 94
Yaş: 20
Kayıt: 01 Şub, 14:32
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Yay Burcu: 22 Kasım-21 Aralık
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 5 time
Aldığı Beğeniler: 19 time

Astral enerji

Okunmamış mesaj gönderen ChiMaster60 » 01 May, 12:41

Selam arkadaşlar ben astral seyahat le ilgili bişey sorucam bi yazıda okumuştum adam başından geçenleri yazmıştı astral seyahat yapmış ve deniz kenarında bi yerde dolaşmış sonra geri döndüğünde yattığı yerde birkaç tutam kadar deniz kumu bulmuş sizce böyle bişey olabilirmi yani enerjisi çok yüksek bi seyyah gittiği yerden nesne getirebilirmi eğer getirebilirse o zaman bu ışınlamaya girer ve astral bedenimizle nesnelere etki edebilirmiyiz. Değerli seyyahlarımızın cevaplarını bekliyorum ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM ve herkesin Regaip kandilini kutlarım


Psi-wheel % 10

Psi-ball % 70

Astral seyahat % 0 [korkuyorum]


Kullanıcı avatarı
GEN-X
Mesajlar: 332
Yaş: 20
Kayıt: 20 Şub, 20:49
Yaşadığınız İl: 7 Antalya
Burcunuz: Başak Burcu: 23 Ağustos-22 Eylül
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 33 time
Aldığı Beğeniler: 136 time

Re: Astral enerji

Okunmamış mesaj gönderen GEN-X » 01 May, 12:58

Bende herkesin Regaip Kandilini kutlarım.
Astral seyahat hakkında bilgiler çok fazla değil aslında.
Işınlanma böyle olur mu bilemiyorum ama şu açıdan bakılırsa neden olmasın diye soruyorum kendime:
Bir makalede okumuştum. Astral seyahat için 300 olan vücut frekansını 10.000'e çekmek gerekiyormuş. Bilinç orada devam eder mi (Çalışmaya) ?
Bilinçaltından aldığı desteği alır mı? Bunları bilmeden yine bir şey diyemiyorum. Maddeleri etkilemek için (Astral'de) çok fazla pratik olması gerektiğine dair bilgiler vardı. Özellikle AkrapKral bu konuda iyi açıklama yapabilir. Belkide yapmıştır. Tam olarak hatırlamıyorum. İmkansız olduğunu sanmıyorum.
Hayal Ettiğiniz Her şeyi Gerçekleştirebilirsiniz.

#BaŞaRıYaKıN

Kullanıcı avatarı
ChiMaster60
Mesajlar: 94
Yaş: 20
Kayıt: 01 Şub, 14:32
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Yay Burcu: 22 Kasım-21 Aralık
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 5 time
Aldığı Beğeniler: 19 time

Re: Astral enerji

Okunmamış mesaj gönderen ChiMaster60 » 01 May, 13:07

Sağol gen x vücut frekansı demişsin ilk defa duyuyorum ama bi araştırıyım ben bunu bulduğum cevapları konunun devamında yazarım.
Psi-wheel % 10

Psi-ball % 70

Astral seyahat % 0 [korkuyorum]

Kullanıcı avatarı
GEN-X
Mesajlar: 332
Yaş: 20
Kayıt: 20 Şub, 20:49
Yaşadığınız İl: 7 Antalya
Burcunuz: Başak Burcu: 23 Ağustos-22 Eylül
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 33 time
Aldığı Beğeniler: 136 time

Re: Astral enerji

Okunmamış mesaj gönderen GEN-X » 01 May, 13:08

Aslında Frekans işi her şeyin frekans olduğuna dayanıyor. Yani yazı yazdığın klavyenin bile frekansının olduğu gibi... :)
Hayal Ettiğiniz Her şeyi Gerçekleştirebilirsiniz.

#BaŞaRıYaKıN

Kullanıcı avatarı
ChiMaster60
Mesajlar: 94
Yaş: 20
Kayıt: 01 Şub, 14:32
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Yay Burcu: 22 Kasım-21 Aralık
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 5 time
Aldığı Beğeniler: 19 time

Re: Astral enerji

Okunmamış mesaj gönderen ChiMaster60 » 01 May, 13:37

İlginç :)
Psi-wheel % 10

Psi-ball % 70

Astral seyahat % 0 [korkuyorum]


Kullanıcı avatarı
end_bender
Mesajlar: 94
Yaş: 21
Kayıt: 25 Nis, 13:56
Yaşadığınız İl: 48 Muğla
Burcunuz: Balık Burcu: 20 Şubat-20 Mart
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 25 time
Aldığı Beğeniler: 2 time

Re: Astral enerji

Okunmamış mesaj gönderen end_bender » 06 May, 12:05

İmkansız diye bir şey yok. Herşey olabilir.
Gün Gelecek FullManyak, GEN-X, MrCapTaiN, inflames ve Ben SüperTrans'ı Çözeceğiz.
(Bu da Bir inanç ;) her işin başı inanç ya :D )

Kullanıcı avatarı
MrCapTaiN
Mesajlar: 594
Yaş: 19
Kayıt: 06 Şub, 13:52
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Yengeç Burcu: 23 Haziran-22 Temmuz
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 117 time
Aldığı Beğeniler: 83 time

Re: Astral enerji

Okunmamış mesaj gönderen MrCapTaiN » 06 May, 16:36

Enerjinin bile belli bir frekansı var :)
En Çok Yapan Aynı Zamanda En Çok Hayal Edendir.


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Astral Seyahat” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir