ASTRAL SEYAHAT RUH BEDEN AYRIŞIMI...KÜÇÜK TEKNİK...

Kullanıcı avatarı
dramakolimelan
Mesajlar: 176
Yaş: 28
Kayıt: 09 Şub, 22:33
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Re: ASTRAL SEYAHAT RUH BEDEN AYRIŞIMI...KÜÇÜK TEKNİK...

Okunmamış mesaj gönderen dramakolimelan » 16 Şub, 18:59

e bu durumda..tehlikeli diilmi.ip koparsa nolcak :roll:
ayrıca bişi dicem bu olay insan psikolojisini bozar gibime gelio.




Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 858
Yaş: 31
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: ASTRAL SEYAHAT RUH BEDEN AYRIŞIMI...KÜÇÜK TEKNİK...

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 » 16 Şub, 20:11

dramakolimelan yazdı:e bu durumda..tehlikeli diilmi.ip koparsa nolcak :roll:
ayrıca bişi dicem bu olay insan psikolojisini bozar gibime gelio.
psikolojini bozmaz sadece ilkinde tırsarsın biraz...
bedenini ruhunla görceksin falan..
sonra öldüğünü delirdiğini şizofren olduğunu falan düşüncen...
kopa diye bişi olmaz...
astral seyehat ve sıfır duygu durumundan istenildiği zaman çıkılabilir...
ben ilk yaptığımda karşı divana geçebilmiştim..
bedenimi bir divanda yatarken diğer divanda uçarak izledim...
kokutucu gelebilir ama bi süre sonra garip bi zevk veriyo xD

Kullanıcı avatarı
dramakolimelan
Mesajlar: 176
Yaş: 28
Kayıt: 09 Şub, 22:33
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Re: ASTRAL SEYAHAT RUH BEDEN AYRIŞIMI...KÜÇÜK TEKNİK...

Okunmamış mesaj gönderen dramakolimelan » 16 Şub, 20:41

hım şöle sölim bi kitap okumustum yaşanmıs gerçek hikayelerdi sanırım kadının biri gezmiş bütün ülkeyi toplamıs yazmıs..orda mesela insanlar ölüp geri döndüklerini idda ediolardı hafifleyip yükseldiklerini kendi bedenlerini gördüklerini vs ozaman bu bi ölüm diil astralmı oluo

Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 858
Yaş: 31
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: ASTRAL SEYAHAT RUH BEDEN AYRIŞIMI...KÜÇÜK TEKNİK...

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 » 16 Şub, 21:01

dramakolimelan yazdı:hım şöle sölim bi kitap okumustum yaşanmıs gerçek hikayelerdi sanırım kadının biri gezmiş bütün ülkeyi toplamıs yazmıs..orda mesela insanlar ölüp geri döndüklerini idda ediolardı hafifleyip yükseldiklerini kendi bedenlerini gördüklerini vs ozaman bu bi ölüm diil astralmı oluo
ewt bir bakıma astral seyahat

Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 858
Yaş: 31
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: ASTRAL SEYAHAT RUH BEDEN AYRIŞIMI...KÜÇÜK TEKNİK...

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 » 24 Şub, 13:22

ibrahimduygulu arkadaşa burdan kucak dolusu teşekkürlerimi sunuyorum çünkü paylaştığım tekniklerin çoğunda insanları bu konuya yönlendiriyorum ve de çok memnun oluyorlar...sitemizde böyle konular paylaşılması öok güzel bir şey...


Kullanıcı avatarı
Sai
Yönetici
Yönetici
Mesajlar: 1932
Yaş: 25
Kayıt: 09 Şub, 21:42
Yaşadığınız İl: 54 Sakarya
Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
Cinsiyetiniz: Erkek
Teşekkür etti: 64 kez
Teşekkür edildi: 86 kez

Re: ASTRAL SEYAHAT RUH BEDEN AYRIŞIMI...KÜÇÜK TEKNİK...

Okunmamış mesaj gönderen Sai » 24 Şub, 15:01

ben bunu denemiştim kendimi acaip garip hissettim sanki ruhum bedenimden çıkıodu :shock:

Kullanıcı avatarı
ddemmahum
Mesajlar: 1664
Kayıt: 07 Şub, 11:41
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 3 kez

Re: ASTRAL SEYAHAT RUH BEDEN AYRIŞIMI...KÜÇÜK TEKNİK...

Okunmamış mesaj gönderen ddemmahum » 24 Şub, 15:57

ben daha dün gece denedim..Kendimi bi acayip hissettim ve başıma inanılmaz bir ağrı saplandı..sonuç olarak başarısız oldum.. :(
::Welcome to home Bruce::

Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 858
Yaş: 31
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: ASTRAL SEYAHAT RUH BEDEN AYRIŞIMI...KÜÇÜK TEKNİK...

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 » 24 Şub, 18:59

biri bu astral seyahat işinden çok korkuyodu sen miydin o?

netenes

Re: ASTRAL SEYAHAT RUH BEDEN AYRIŞIMI...KÜÇÜK TEKNİK...

Okunmamış mesaj gönderen netenes » 30 Mar, 11:47

örnek evliye çelebi uykusunda dünyayı gezmiştir

tes1907
Mesajlar: 259
Yaş: 22
Kayıt: 29 Mar, 11:00
Yaşadığınız İl: 32 Isparta
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: ASTRAL SEYAHAT RUH BEDEN AYRIŞIMI...KÜÇÜK TEKNİK...

Okunmamış mesaj gönderen tes1907 » 30 Mar, 12:21

ben astrala çıkamıyorum :evil:

ben kendimi tekemelidim kendi içimde çık dışarı fl ndedim sonra böle seğirmeler bşladı böle havaya doru süzülüyomu şgibioldum aha çıkıorm galiba dedim sonra durudo şeyleer :cry:
"Asla vazgeçme ve hayallerini takip et " Bu bir avuç cesareti kalbine yerleştir. unutma yarına onunla varacaksın..!
Ruhmu saran alevle yükselmeliyim ancak. Dik başlı siyah köpek, beni bekliyor olacak..!

By T€$
Timuçin mre $en


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Beden-Ruh-Kinezi” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir