Dikkat !! Telekinezi yapıyoruz ama ya sonrası..?

Duyuru ve Haberler
kelebce
Mesajlar: 7
Yaş: 25
Kayıt: 23 Şub, 19:41

Dikkat !! Telekinezi yapıyoruz ama ya sonrası..?

Okunmamış mesaj gönderen kelebce » 26 Şub, 20:37

Arkadaşlar insanlar telekinezi yapabilirler herşeyi yapabilirler ama çoğu arkadaşımın bilmediği birşey var.Arkadaşlar telekinezi yapan insanın manyetik çekim alanı daha yüksek olur insan cisime manyetik enerji sayesinde emir verir peki bunun ya sonrası.....Karabasanı duymuşsunuz hepiniz karabasan cinlerin insanları ürkütmek için bürünmüş halidir.Telekinezi yapan insanın manyetik alanı güçlü olduğundan cinlerde manyetik alanla bağlantılı varlıklardır ve bu yüzden insanla etkileşim halinde olabilirler tam uykuya dalarken bizim rüyaya geçiş anında bizim astral ve ruhsal bedenimizin yoğunlaştığı anda bu cin dediğimiz varlıkların karabasan halinde bizleri rahat bırakmama gibi durumları olabilir ve o anda astral bedeninizde bulunduğunuz için bağırsanız bile sesinizi duyan olmaz lütfen dikkat edelim....




l0nelines2
Mesajlar: 89
Yaş: 25
Kayıt: 09 Oca, 11:15
Konum: nooldu ? bize mi gelcen ?
Aldığı Beğeniler: 1 time

Re: ...Dikkat..!!Telekinezi yapıyoruz ama ya sonrası..?

Okunmamış mesaj gönderen l0nelines2 » 26 Şub, 20:43

önce doğru bildiğin yanlışları düzeltmeni tavsiye ederim.. karabasan cin nedir yaa (:
halk arasında karabasan adıyla tabir edilen olay .. bilimsel açıklamasıyla beynin uyanıp vücudun uyanamamasıdır..
senin dediğin gibi bazı cinlerin musallat olma durumuda gerçekten oluyor.
ama bana inan ki bi besmele çekmen yeter de artar bile (:
BÜYÜK GÜÇ BÜYÜK SORUMLULUK İSTER...

ZeHiRR

Re: ...Dikkat..!!Telekinezi yapıyoruz ama ya sonrası..?

Okunmamış mesaj gönderen ZeHiRR » 27 Mar, 20:59

Dua et öyle yat birşey olmaz

T.KStyle
Mesajlar: 142
Yaş: 17
Kayıt: 02 Nis, 20:29
Aldığı Beğeniler: 3 time

Re: ...Dikkat..!!Telekinezi yapıyoruz ama ya sonrası..?

Okunmamış mesaj gönderen T.KStyle » 06 Nis, 13:55

Karabasan arkadasımın dediği gibi beynin uyanıp bedenin uyanmamasıdır belki olmusdur böyle bişey ozaman kısa bi süreliğine felç geciriyorsunuz zaten

Kullanıcı avatarı
ozina
Mesajlar: 2545
Yaş: 21
Kayıt: 19 Tem, 17:35
Yaşadığınız İl: 10 Balıkesir
Burcunuz: Koç Burcu: 21 Mart-20 Nisan
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 127 time
Aldığı Beğeniler: 177 time

Re: ...Dikkat..!!Telekinezi yapıyoruz ama ya sonrası..?

Okunmamış mesaj gönderen ozina » 06 Nis, 18:01

uyku sırasında rüya görürken hareket edememek için vücut felç olur . bilincin açıldığında felçin geçmesi lazım ama daha geç geçiyiyo
pixies forever <3<3


Kullanıcı avatarı
options
Mesajlar: 612
Yaş: 20
Kayıt: 07 Mar, 15:55
Aldığı Beğeniler: 5 time

Re: ...Dikkat..!!Telekinezi yapıyoruz ama ya sonrası..?

Okunmamış mesaj gönderen options » 06 Nis, 18:03

ama çok iğrenç bir şey size oldumu bilmiyorum ama bağırmak istiyorsun bağıramıyorsun,hareket de edemiyorsun
ben sadece beyaz bi şey görmüştüm ve öldüğümü sanmıştım =) kendi kendime bakalım ne olacak falan diyordum ki annemin nefes alış sesleriyle uyandım =))
Biraz ara verelim.

Kullanıcı avatarı
Yalniz
Mesajlar: 783
Yaş: 19
Kayıt: 17 Oca, 12:46
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Yaptı Beğeniler: 4 time
Aldığı Beğeniler: 19 time

Re: ...Dikkat..!!Telekinezi yapıyoruz ama ya sonrası..?

Okunmamış mesaj gönderen Yalniz » 06 Nis, 19:31

Benim karabasanlarim karanlik oluyor :D:D

alperen6767
Mesajlar: 215
Yaş: 20
Kayıt: 01 Mar, 20:43
Yaşadığınız İl: 67 Zonguldak
Konum: Ekranın tam karşısında
Yaptı Beğeniler: 6 time
Aldığı Beğeniler: 13 time

Re: ...Dikkat..!!Telekinezi yapıyoruz ama ya sonrası..?

Okunmamış mesaj gönderen alperen6767 » 06 Nis, 19:55

Bana bişey olmuyor valla :D

T.KStyle
Mesajlar: 142
Yaş: 17
Kayıt: 02 Nis, 20:29
Aldığı Beğeniler: 3 time

Re: ...Dikkat..!!Telekinezi yapıyoruz ama ya sonrası..?

Okunmamış mesaj gönderen T.KStyle » 09 Nis, 15:51

arkadaslar bu tarz yazıları okumayın :) nedenini bi örnekle acıklıyayım
ben 10 yasında felandım ozamanlar yeni yeni bıcak kullanmaya başlamısdım meyve felan kesiyordum annem fln görünce hep elini kesicen derdi bende her dediklerinde keserdim :) umarım anlatabilmisimdir :)

Kullanıcı avatarı
DarkWind
Mesajlar: 30
Yaş: 23
Kayıt: 09 Nis, 14:57

Re: ...Dikkat..!!Telekinezi yapıyoruz ama ya sonrası..?

Okunmamış mesaj gönderen DarkWind » 09 Nis, 15:54

Bu siteye yeni üye oldum ama , şu 5 dakikalık sitede gezinmem bile ne kadar önemsiz ne kadar saçma konuların açıldığını ve moderatörlerin yöneticilerin bunlarla ilgilenmediğini görmem için yetti . Biraz daha ilgi ve alakalı olurlar sanırım yönetici kişiler..
& Her gün güneş doğar yeter ki açık olsun perdeler ...


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Duyuru ve Haberler” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir