44 uygun sonuç bulundu

gönderen QQQ
17 Haz, 13:26
Forum: Astral Seyahat
Başlık: tam olacaktı ki.
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 844

Re: tam olacaktı ki.

heyecan yapma fazla. ;)
gönderen QQQ
03 Haz, 08:59
Forum: Sorunlar-Uyarılar ve Çözümleri
Başlık: Astrale çıkış sorunu... ( Son aşama)
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 696

Re: Astrale çıkış sorunu... ( Son aşama)

bir şey değil. rüya değilse astral da olmadığını eminim çünkü astral seyahatte hatırlarsın. astral seyahatte istediğin kadar uzağa gidebilirsin ama önce biraz alıştırma yapmalısın yavaş yavaş ilerlemelisin ilk denemelerde o kadar ilerleyemesen de ustalaştıkça istediğin kadar uzağa hatta uzaya bile ...
gönderen QQQ
03 Haz, 08:58
Forum: Sorunlar-Uyarılar ve Çözümleri
Başlık: Astral seyahat ile ilgili birkaç soru...
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 2517

Re: Astral seyahat ile ilgili birkaç soru...

açıkcası bir şey olacagını düşünmüyorum.Çünkü geri dönme konusunda olan korkuların tümü bence yersiz, yani bende hiçbir sorun olmadı,kontrolümü kaybettiğimde hiç bir şey düşünmeden bedenime geri döndüm(istemsiz olarak). Ve bana gelince tekrar çıkabileceğimi düşünmüyorum belki kendimi şartlandırmışı...
gönderen QQQ
03 Haz, 08:56
Forum: Madde Kinezi Bağı (Kanunlar)
Başlık: Elementinizi belirleyin... ( Test )
Cevaplar: 87
Görüntüleme: 18935

Re: Elementinizi belirleyin... ( Test )

Prens_12345 yazdı:Telekineziyi geliştiremiyorum işte :S
Geliştirmek için forumda bir sürü konu başlığı var. Biraz araştırırsan hangi yoldan gitmen gerektiğini bulursun. Basit de geliştirirsin, büyütme gözünde.
gönderen QQQ
03 Haz, 01:54
Forum: Astral Seyahat
Başlık: Yardim edin astral seyahati yapamıyorum!!!
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 1797

Re: Yardim edin astral seyahati yapamıyorum!!!

bilbaz123a yazdı:evetde sankı dunya donuyor mus gibi oluyor budamı belırtı yani :D
Dünya zaten dönüyor dostum.
gönderen QQQ
02 Haz, 21:50
Forum: Astral Seyahat
Başlık: Yardim edin astral seyahati yapamıyorum!!!
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 1797

Re: Yardim edin astral seyahati yapamıyorum!!!

Arkadaşlar deniyorum ama ne zaman tavanda ucdugumu halata tırmanmayı denedıgımde bırden zıhın gıdıyor sankı bır kafa gıdıklıgı oluyor nasıl desem anlatılması zor birsey sankı deprem oluyo gıbı ıstem dısı seyler dusunuyorum mesela ucakda oldugumu ve daıresel sekılde ucdugumu dusunuyorum o anda sankı...
gönderen QQQ
02 Haz, 17:24
Forum: Madde Kinezi Bağı (Kanunlar)
Başlık: Elementinizi belirleyin... ( Test )
Cevaplar: 87
Görüntüleme: 18935

Re: Elementinizi belirleyin... ( Test )

Prens_12345 yazdı:Peki bende hepsi yüksek ne yapabilirim ?
Telekinezide kendini çok fazla geliştirdiysen, istediğin bir elementten başla çalışmaya... Ama havaya şimdiden başlama, aerokinezi neredeyse en zorudur...
gönderen QQQ
02 Haz, 17:19
Forum: Sorunlar-Uyarılar ve Çözümleri
Başlık: Astral seyahat ile ilgili birkaç soru...
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 2517

Re: Astral seyahat ile ilgili birkaç soru...

sadece bir kere çıkabildim astrale o da yanılmıyorsam 15 sn flndı.Anlatayım isterseniz : Kendimi günlerdi hazırlıyordum. 1 saati geçen bir konsantre süresinin ardından biranda kendimi bedenimin üstünde buldum. Herşey maviydi başka bir renk yoktu cisimler mavinin tonları yani karartı şeklindeydi. İl...
gönderen QQQ
02 Haz, 16:41
Forum: Madde Kinezi Bağı (Kanunlar)
Başlık: Elementinizi belirleyin... ( Test )
Cevaplar: 87
Görüntüleme: 18935

Re: Elementinizi belirleyin... ( Test )

toprak ve su çok yüksek biokinesis yapabilir miyim? Biyokineziyle elementlerin pek ilgisi yok. Ama telekinezide ustalaşıp, onu denemeniz daha güvenli olur. Pek riski de yok ama değiştirdiğiniz bir biyolojik akışınızı eski haline getirmek isterseniz, yapamazsanız kötü olur. Biyokinezi ciddi bir mese...
gönderen QQQ
02 Haz, 16:36
Forum: Telekinezi Teknikleri
Başlık: Odaklanamıyorum :(
Cevaplar: 23
Görüntüleme: 2101

Re: Odaklanamıyorum :(

mymurat1 yazdı:Kagıda Odaklanıyorum titrıyor yarım tur dönüyor sonra duruyor dönmüyor sürekli nasil döndürcem acaba?
Her gün en az on beş dakika yap, aynı şekilde devam et. Bir iki haftaya kalmaz, istediğin konuma gelirsin. ;) Devam et.

Gelişmiş aramaya git