bilinç açıklığı problem ??!!

Forum kuralları
* Açacağınız başlıkları konuya uygun olarak açınız, "Bakar mısınız", "Bir sorum olacaktı", "Biri baksın", "Yardım Edin" tarzı başlıklar açmayınız. Konuda bahsettiğiniz içeriğe uygun başlıklar açmanız soru veya sorununuzun kısa sürede cevap bulmasına yardımcı olacaktır. Gereksiz başlıklar herhangi bir uyarı verilmeden silinebilir.
* Forumlarda T.C. Yasalarına aykırı konu açmak ve konulara yazmaz,
* Genel ahlaka aykırı yazılar yazmak, resim-video ve çeşitli medyalar eklemek,
* Küfür ve aşağılama içeren yazılar yazmak,
* Dil, Din, Irk ve Mezhep ayrımı yapmak, kışkırtmak veya bunlara zemin oluşturmak,
* Ahlaki, Tarihi, Örfi ve Kültürel yapımıza aykırı konu başlatmak, konularda yazmak ve yayınlamak,
* Hangi nedenle olursa olsun Siyasi konularda başlık açmak, açılmışsa başlık altına yazmak; başka bir konu altında Siyasi konulara girmek, Siyasi tartışmalar başlatmak, başka konuları Siyasi tartışma malzemesi haline getirmek;
Forum ortamının sıhhati açısından Yasaktır. Bu kurallara uymayanlar hiçbir uyarı verilmeksizin Forumdan Uzaklaştırılacaklardır
Cevapla
kehanet10
Mesajlar: 36
Yaş: 17
Kayıt: 21 Ağu, 18:45
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
Cinsiyetiniz: Kadın

bilinç açıklığı problem ??!!

Okunmamış mesaj gönderen kehanet10 » 31 Ağu, 22:35

arkadaşlar merhaba benim doğuştan gelen bi yetenek yada özellik dyelim var . uykumda bilincim açık ve sürekli bi gezinti halindeyim sürekli insanların rüyalarını onların gözünden izliyorum onların yaptıklarını yapıyorum veya yönlendiriyorum bunu yaptığımın farkındayım rüya olduğunu bliyorum hatta blerek gözlerimi açmadığım ble oluyo .. Ama dezavantajıda var tabiki mesela kendim rüya görmüyorum ayrıca bilincim açık olduğu için sorulan sorulara doğru bi şekilde cevaplıyorum yada mesela bana şmdi ormandasın diyorlar kendimi ormanda buluyorum onun gbi ..

Peki bu bi kinezi mi ? Kineziyse nasıl ilerlerim ? Yada nasıl avantaja çevirip kullanabilirim ??


HEP AYAKTA KAL !!!!...


No_99
Mesajlar: 358
Yaş: 18
Kayıt: 24 Haz, 10:37
Yaşadığınız İl: 52 Ordu
Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: Ordu
Yaptı Beğeniler: 15 time
Aldığı Beğeniler: 38 time

Re: bilinç açıklığı problem ??!!

Okunmamış mesaj gönderen No_99 » 01 Eyl, 13:33

Öncelikle bazı kişilerin doğuştan bazı yetenekleri daha gelişmiş oluyo. Yani normal bir durum seninki. Bunun hiçbir kinezi ile alakası yok! Başkalarının rüyasına girebiliyor olabilirsin. Her rüyaya girmende yeni bir şey dene, ilerliyeceğini düşünüyorum ya da istediğin kişinin rüyasına girmeye çalış. Avantaja şöyle çevirebilirsin: Gerçek hayatta birine çok sinirlendin ama bir şey yapamiyorsun, o kişinin rüyasına girip onu bir güzel dövebilirsin :D
Umudun karşısında tüm imkansızlıklar diz çöker. Unutma! İnsan daha imkansızlığı keşfetmedi!

kehanet10
Mesajlar: 36
Yaş: 17
Kayıt: 21 Ağu, 18:45
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
Cinsiyetiniz: Kadın

Re: bilinç açıklığı problem ??!!

Okunmamış mesaj gönderen kehanet10 » 01 Eyl, 17:54

iyi fikir eski sevgilime denicem :)
HEP AYAKTA KAL !!!!...

ysf
Yeni Kullanıcı
Yeni Kullanıcı
Mesajlar: 4
Yaş: 86
Kayıt: 31 Ağu, 10:30
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Balık Burcu: 20 Şubat-20 Mart
Cinsiyetiniz: Erkek

Re: bilinç açıklığı problem ??!!

Okunmamış mesaj gönderen ysf » 02 Eyl, 10:40

bnde eskiden küçüklükten beri lucid yapıyordum istemesemde ama artık yapamıyorum yaa :(
beynine iyi bak yoksa o sana artık bakmaz !!! YsF RocK


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Sizden Gelenler” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir