Desifre Programindan - Subliminal Mesaj

Kullanıcı avatarı
Yönetici
Site Yöneticisi
Mesajlar: 1343
Yaş: 41
Kayıt: 31 Eki, 15:25
Yaşadığınız İl: 7 Antalya
Burcunuz: Akrep Burcu: 23 Ekim-21 Kasım
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 277 time
Aldığı Beğeniler: 723 time

Desifre Programindan - Subliminal Mesaj

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici » 19 May, 20:32

1. Suliminal Mesaj Nedir


2. Filmlerden örnekler


3. Terkar izlemek ve unutmamak


4. Gizli uyari ile istedigini yaptirmak.


5. Film analizleri.


6. Kitle olarak ergenleri seciyorlar


7. Birileri istemiyor bunlarin yayimlanmasini


8. Ebebeyinlerin sorumlulugu


9. Son bölum. Televizyon izleme oranlari.
Bu mesaj için Yönetici adlı kullanıcıya teşekkür eden:
ozina (19 May, 21:23)
Değerlendirme: 1.85%
 


İlmin Kaynağı Allah'tır. O'na Uzak Olan Şeytana Yakın Olur. Allah'a Yakın Olan ise Tüm İlimlere Layıkıyla Vakıf Olur.


Kullanıcı avatarı
TeleLife
Mesajlar: 219
Yaş: 23
Kayıt: 18 May, 03:28
Yaşadığınız İl: 6 Ankara
Burcunuz: Akrep Burcu: 23 Ekim-21 Kasım
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 3 time
Aldığı Beğeniler: 25 time

Re: Desifre Programindan - Subliminal Mesaj

Okunmamış mesaj gönderen TeleLife » 19 May, 20:37

Bunların hepsini izledim özellikle "GELENLER" Bu belgeseli izlemenizi tavsiye ederim. Gelenler ile de bi başlık açarsa sevinirim yada ben açabilrim :) Bilgi için Teşekkürler :)
Beyin, benim ikinci favori organım. (Woody Allen)

Kullanıcı avatarı
ozina
Mesajlar: 2545
Yaş: 21
Kayıt: 19 Tem, 17:35
Yaşadığınız İl: 10 Balıkesir
Burcunuz: Koç Burcu: 21 Mart-20 Nisan
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 127 time
Aldığı Beğeniler: 177 time

Re: Desifre Programindan - Subliminal Mesaj

Okunmamış mesaj gönderen ozina » 19 May, 21:05

pixies forever <3<3

Kullanıcı avatarı
TeleLife
Mesajlar: 219
Yaş: 23
Kayıt: 18 May, 03:28
Yaşadığınız İl: 6 Ankara
Burcunuz: Akrep Burcu: 23 Ekim-21 Kasım
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 3 time
Aldığı Beğeniler: 25 time

Re: Desifre Programindan - Subliminal Mesaj

Okunmamış mesaj gönderen TeleLife » 19 May, 21:08


Hm güzel ama benim aklıma değişik bişey gelmişti 3 konuda oluşacak ve 3 konun içinde belgeslin tüm videoları olacak konu içinden bunları izleyebilecekler daha mantıklı ama açmışsın zaten emeğine sağlık :)
Beyin, benim ikinci favori organım. (Woody Allen)

Kullanıcı avatarı
ozina
Mesajlar: 2545
Yaş: 21
Kayıt: 19 Tem, 17:35
Yaşadığınız İl: 10 Balıkesir
Burcunuz: Koç Burcu: 21 Mart-20 Nisan
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 127 time
Aldığı Beğeniler: 177 time

Re: Desifre Programindan - Subliminal Mesaj

Okunmamış mesaj gönderen ozina » 19 May, 21:13

var işte hepsi ?
pixies forever <3<3


Kullanıcı avatarı
ozina
Mesajlar: 2545
Yaş: 21
Kayıt: 19 Tem, 17:35
Yaşadığınız İl: 10 Balıkesir
Burcunuz: Koç Burcu: 21 Mart-20 Nisan
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 127 time
Aldığı Beğeniler: 177 time

Re: Desifre Programindan - Subliminal Mesaj

Okunmamış mesaj gönderen ozina » 19 May, 21:13

sen dediğini aç istiyosan hem daha çok kişi faydalanır
pixies forever <3<3

Kullanıcı avatarı
TeleLife
Mesajlar: 219
Yaş: 23
Kayıt: 18 May, 03:28
Yaşadığınız İl: 6 Ankara
Burcunuz: Akrep Burcu: 23 Ekim-21 Kasım
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 3 time
Aldığı Beğeniler: 25 time

Re: Desifre Programindan - Subliminal Mesaj

Okunmamış mesaj gönderen TeleLife » 19 May, 21:14

ozina yazdı:var işte hepsi ?

Ya arkadaşım anlamadın ben onu kastedmedim benim naltmaya çalışıtığım şey AkrepKral'ın yaptığı şekilde videları tek tek böyle koymak daha kolay izlenebilir hale getirmek anladın mı ? ne demek istediğimi ?
Beyin, benim ikinci favori organım. (Woody Allen)

Kullanıcı avatarı
ozina
Mesajlar: 2545
Yaş: 21
Kayıt: 19 Tem, 17:35
Yaşadığınız İl: 10 Balıkesir
Burcunuz: Koç Burcu: 21 Mart-20 Nisan
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 127 time
Aldığı Beğeniler: 177 time

Re: Desifre Programindan - Subliminal Mesaj

Okunmamış mesaj gönderen ozina » 19 May, 21:16

lan tamam işte aç dedim bende
Bu mesaj için ozina adlı kullanıcıya teşekkür eden:
Uchiha Sasuke (20 May, 18:15)
Değerlendirme: 1.85%
 
pixies forever <3<3

Kullanıcı avatarı
TeleLife
Mesajlar: 219
Yaş: 23
Kayıt: 18 May, 03:28
Yaşadığınız İl: 6 Ankara
Burcunuz: Akrep Burcu: 23 Ekim-21 Kasım
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 3 time
Aldığı Beğeniler: 25 time

Re: Desifre Programindan - Subliminal Mesaj

Okunmamış mesaj gönderen TeleLife » 19 May, 21:20

ozina yazdı:lan tamam işte aç dedim bende

Ben yorum yazarken yazdığın yorumu nasıl göreyim ?? Ayrıca ağzını bozma Lan felan ayıp oluyo her kardeşim diyene lan mı dersin sen edepli ol Yaşını yerini bil tamam mı ?
Beyin, benim ikinci favori organım. (Woody Allen)

Kullanıcı avatarı
ozina
Mesajlar: 2545
Yaş: 21
Kayıt: 19 Tem, 17:35
Yaşadığınız İl: 10 Balıkesir
Burcunuz: Koç Burcu: 21 Mart-20 Nisan
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 127 time
Aldığı Beğeniler: 177 time

Re: Desifre Programindan - Subliminal Mesaj

Okunmamış mesaj gönderen ozina » 19 May, 21:22

TeleLife yazdı:
ozina yazdı:lan tamam işte aç dedim bende

Ben yorum yazarken yazdığın yorumu nasıl göreyim ?? Ayrıca ağzını bozma Lan felan ayıp oluyo her kardeşim diyene lan mı dersin sen edepli ol Yaşını yerini bil tamam mı ?
hahahhahahahahahha hiç güleceğim yoktu bana yaşını yerini bil diyene bak 2 dk önce yaşın 15 ti hemen 17 yapmışsın çok hızlısın valla helal olsun :)
pixies forever <3<3


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Sizden Gelenler” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir