Enerji çekmek veya Birine enerji Yollamak

Moderatör: Sai

Kullanıcı avatarı
carnim_rama
Mesajlar: 446
Yaş: 24
Kayıt: 23 Tem, 13:20
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Yaptı Beğeniler: 11 time
Aldığı Beğeniler: 105 time

Re: Enerji çekmek veya Birine enerji Yollamak

Okunmamış mesaj gönderen carnim_rama » 25 Mar, 21:04

Tigin yazdı:ben daha önce de karewteye felan gittim beğenmedim çıktım ben adama direk dalarıma ma ya dövemyeceğin biriyse ??
o zaman susup yerine oturucaksın kardeşim. dayılanmanın luzümü yok.


Anlatsanda anlamam sanırım sen şehirli ben köylüyüm Ölmeden girdim toprağa ölüyüm ibretlik bir öyküyüm Gözümü deldi nur körüm bu dünyaya bil bu dünya kaynana İyilik etmez hayrına ..


Goku San
Mesajlar: 336
Yaş: 20
Kayıt: 10 Eyl, 13:55
Yaşadığınız İl: 41 Kocaeli
Konum: Ölülerin Ve Canlıların Bir Arada Olduğu Yer...
Yaptı Beğeniler: 5 time
Aldığı Beğeniler: 20 time

Re: Enerji çekmek veya Birine enerji Yollamak

Okunmamış mesaj gönderen Goku San » 25 Mar, 21:04

ozaman yapcak bişey yok
İnsan Doğduğunda Ezan Okunur, Öldüğünde Namazı Kılınır. (Hayat işte bu kadar kısadır).

Tigin
Mesajlar: 51
Kayıt: 18 Mar, 22:59
Yaşadığınız İl: 11 Bilecik
Yaptı Beğeniler: 6 time

Re: Enerji çekmek veya Birine enerji Yollamak

Okunmamış mesaj gönderen Tigin » 25 Mar, 21:12

ya delenamo kardeş ama onları bu güçle haklama şansın varken niye kaçasın, aslında goku san ın dediği gibi dövebilirim delenamo ben senle yaşıtım ama lise sona giden birini dövebilirim mesela bende atadan kalma bi güç, savaşçı ruhu ve yapı var ama benim istediğim adama bedensel zarar vermek degil çünkü çok kötü şeylere neden olabilir. Düşünsene adamalr toplamış 10-15 kişiyi senin yanında da 2 tane en iyi arkadaşın var sizi dövcekler kaçmayı mı tercih edersin yoksa hepsine şöyle bi ağrı verip geri yollamayı mı??
Арғы Тегім Көктүрік, Жасасін Түріктер!!!

Kullanıcı avatarı
delenamo
Mesajlar: 514
Yaş: 19
Kayıt: 06 Nis, 15:30
Yaşadığınız İl: 45 Manisa
Burcunuz: Boğa Burcu: 21 Nisan-21 Mayıs
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: Matrix
Yaptı Beğeniler: 211 time
Aldığı Beğeniler: 38 time

Re: Enerji çekmek veya Birine enerji Yollamak

Okunmamış mesaj gönderen delenamo » 25 Mar, 21:17

fiziksel müdahale olmadıkça saldırma savunma olarak saldır sonra her türlü suçlu sen olursun bende hiç antreman yapmadan tek seferde 35 şınav çekebiliyorum yanlız asla saldırma savun
En son delenamo tarafından 25 Mar, 21:18 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Bildiğim bir şey varsa o da hiçbir şey bilmediğimdir.

Goku San
Mesajlar: 336
Yaş: 20
Kayıt: 10 Eyl, 13:55
Yaşadığınız İl: 41 Kocaeli
Konum: Ölülerin Ve Canlıların Bir Arada Olduğu Yer...
Yaptı Beğeniler: 5 time
Aldığı Beğeniler: 20 time

Re: Enerji çekmek veya Birine enerji Yollamak

Okunmamış mesaj gönderen Goku San » 25 Mar, 21:18

Tigin yazdı:ya delenamo kardeş ama onları bu güçle haklama şansın varken niye kaçasın, aslında goku san ın dediği gibi dövebilirim delenamo ben senle yaşıtım ama lise sona giden birini dövebilirim mesela bende atadan kalma bi güç, savaşçı ruhu ve yapı var ama benim istediğim adama bedensel zarar vermek degil çünkü çok kötü şeylere neden olabilir. Düşünsene adamalr toplamış 10-15 kişiyi senin yanında da 2 tane en iyi arkadaşın var sizi dövcekler kaçmayı mı tercih edersin yoksa hepsine şöyle bi ağrı verip geri yollamayı mı??
aslında gizlice yaparsın sonra herkez çıkar dalarsınız :D
ama konu yanlış yere gidiyor başka şeyler düşünmelisin
İnsan Doğduğunda Ezan Okunur, Öldüğünde Namazı Kılınır. (Hayat işte bu kadar kısadır).


Goku San
Mesajlar: 336
Yaş: 20
Kayıt: 10 Eyl, 13:55
Yaşadığınız İl: 41 Kocaeli
Konum: Ölülerin Ve Canlıların Bir Arada Olduğu Yer...
Yaptı Beğeniler: 5 time
Aldığı Beğeniler: 20 time

Re: Enerji çekmek veya Birine enerji Yollamak

Okunmamış mesaj gönderen Goku San » 25 Mar, 21:19

delenamo yazdı:fiziksel müdahale olmadıkça saldırma savunma olarak saldır sonra her türlü suçlu sen olursun bende hiç antreman yapmadan tek seferde 35 şınav çekebiliyorum yanlız asla saldırma savun
ooo yaşınız daha küçük :D ilk okulda kavgaya felan bulaşmayın
İnsan Doğduğunda Ezan Okunur, Öldüğünde Namazı Kılınır. (Hayat işte bu kadar kısadır).

Kullanıcı avatarı
delenamo
Mesajlar: 514
Yaş: 19
Kayıt: 06 Nis, 15:30
Yaşadığınız İl: 45 Manisa
Burcunuz: Boğa Burcu: 21 Nisan-21 Mayıs
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: Matrix
Yaptı Beğeniler: 211 time
Aldığı Beğeniler: 38 time

Re: Enerji çekmek veya Birine enerji Yollamak

Okunmamış mesaj gönderen delenamo » 25 Mar, 21:20

yav dalıyon mübarek deniz yıldızı başkasını çağırıyo onları dövüyon başkası geliyo diyorum zaten hiçbir zaman sataşma savunma amaçlı yap
Bildiğim bir şey varsa o da hiçbir şey bilmediğimdir.

Tigin
Mesajlar: 51
Kayıt: 18 Mar, 22:59
Yaşadığınız İl: 11 Bilecik
Yaptı Beğeniler: 6 time

Re: Enerji çekmek veya Birine enerji Yollamak

Okunmamış mesaj gönderen Tigin » 25 Mar, 21:22

ya benim yaşım küçük ama içimde Bi Oğuz Han, Cengiz Han, Kayı Han , Osman Bey yatıyo ben yüzyıllardır böyleyim böyle kalıcam ben TÜRK'üm kardeş , Bir de küçüklerin küçüümsenmesine sinir olurum büyükler kendilerini bişey sanıyo :D çıksalr karşıma tek atarım D:
Арғы Тегім Көктүрік, Жасасін Түріктер!!!

Goku San
Mesajlar: 336
Yaş: 20
Kayıt: 10 Eyl, 13:55
Yaşadığınız İl: 41 Kocaeli
Konum: Ölülerin Ve Canlıların Bir Arada Olduğu Yer...
Yaptı Beğeniler: 5 time
Aldığı Beğeniler: 20 time

Re: Enerji çekmek veya Birine enerji Yollamak

Okunmamış mesaj gönderen Goku San » 25 Mar, 21:22

yani :D sende bayağı sinirli bi tipmişsin :D
İnsan Doğduğunda Ezan Okunur, Öldüğünde Namazı Kılınır. (Hayat işte bu kadar kısadır).

Goku San
Mesajlar: 336
Yaş: 20
Kayıt: 10 Eyl, 13:55
Yaşadığınız İl: 41 Kocaeli
Konum: Ölülerin Ve Canlıların Bir Arada Olduğu Yer...
Yaptı Beğeniler: 5 time
Aldığı Beğeniler: 20 time

Re: Enerji çekmek veya Birine enerji Yollamak

Okunmamış mesaj gönderen Goku San » 25 Mar, 21:23

Tigin yazdı:ya benim yaşım küçük ama içimde Bi Oğuz Han, Cengiz Han, Kayı Han , Osman Bey yatıyo ben yüzyıllardır böyleyim böyle kalıcam ben TÜRK'üm kardeş , Bir de küçüklerin küçüümsenmesine sinir olurum büyükler kendilerini bişey sanıyo :D çıksalr karşıma tek atarım D:
biraz oda var ama boşuna uğraşma bişey yapamazsın :D
İnsan Doğduğunda Ezan Okunur, Öldüğünde Namazı Kılınır. (Hayat işte bu kadar kısadır).


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Sizden Gelenler” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir