Nesnelerin Işınlanması (Teleportation)

nesnelerin ışınlanması, teleportation, nesneler nasıl ışınlanır, nesneleri ışınlama tekniği, teleportation teknik

Moderatör: Sai

Kullanıcı avatarı
gabrielgray
Mesajlar: 480
Yaş: 23
Kayıt: 10 Mar, 23:34
Konum: Bursa
Aldığı Beğeniler: 10 time

Nesnelerin Işınlanması (Teleportation)

Okunmamış mesaj gönderen gabrielgray » 18 Nis, 15:52

Nesnelerin Işınlanması (Teleportation)
Resim

Teleportation maddeyi bir noktadan ve biraz zamandan başka bir noktaya ve zamana aniden ışınlama yeteneğidir. Bir çok farklı teleportation çeşidi vardır. Fiziksel, Görsel ikisinin birlikte yapmak mümkündür. Biz Görsel ışınlanma ile başlayacağız. Görsel Işınlanmanın bir çok çeşidi vardır. Görsel beden ve astral bedenin ışınlanması veya nesnelerin ışınlanması ama bir teleportation ustası olabilmemiz için Telekinezi/Psikokinezi ,Psikometri ve yedinci duyumuzun kuvvetli olması gerekir. Işınlanma zaman arasında, yıldızlar arasında ve boyutlar arasında olmak üzere 3’e ayrılır.

Bir nesneyi ışınlamak.

GÖRSEL TEKNİK

Adım 1
Vücudunuzu enerji ile doldurun.

Adım 2
Önünüze bir obje yerleştirin.

Adım 3
Gözlerinizi kapatın ve önünüze yerleştirdiğiniz objeyi gözlerinizin önünde canlandırın.

Adım 4
Enerjiyi nesnenin hertarafında hayal et ve sonra senin enerjin ile objenin enerjisinin birleştiğini hayal edin.

Adım 5
Şimdide nesnenin bulunduğu yerden ayrılıp kaybolduğunu imajine edin.

Adım 6
Aklından nesnenin meydana geleceği yere odaklan. 6 adım ötede bir yer olması önerilir.

Adım 7
Gözlerinizi açın.

Unutmayınız

Bu görsel bir alıştırmadır. Nesneyi sadece görsel olarak ışınladınız.


--Alıntıdır--




Kullanıcı avatarı
**profesyonel**
Mesajlar: 639
Yaş: 21
Kayıt: 21 Eki, 16:18
Yaşadığınız İl: 35 İzmir
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: İzmir
Yaptı Beğeniler: 13 time
Aldığı Beğeniler: 34 time

Re: Nesnelerin Işınlanması (Teleportation)

Okunmamış mesaj gönderen **profesyonel** » 22 May, 19:31

teşekkürler,güzel paylaşım
Tek bildiğimiz şey hiçbir şey bilmediğimizdir.

Kullanıcı avatarı
Kaantalha
Mesajlar: 160
Yaş: 25
Kayıt: 29 Nis, 21:07

Re: Nesnelerin Işınlanması (Teleportation)

Okunmamış mesaj gönderen Kaantalha » 28 May, 17:46

görsel derken pek anlamadım başka bir insan onu ilerde mi görür yoksa ısınlanmadan önceki yerindemi görür.

mentalist000
Mesajlar: 35
Yaş: 19
Kayıt: 11 Şub, 16:15
Yaşadığınız İl: 31 Hatay
Aldığı Beğeniler: 3 time

Re: Nesnelerin Işınlanması (Teleportation)

Okunmamış mesaj gönderen mentalist000 » 17 Şub, 18:31

olmuyo

queer
Mesajlar: 17
Yaş: 24
Kayıt: 12 Şub, 19:35
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Aldığı Beğeniler: 1 time

Re: Nesnelerin Işınlanması (Teleportation)

Okunmamış mesaj gönderen queer » 20 Mar, 14:14

yani demek istiyorki bellı bi açıda o nesneyi görmeyın mesela 5 6 sanıye sonra görebilirsinz gibisinden böyle böyle kendınızı geliştirin demek istedi arkadas... iyi forumlar


Kullanıcı avatarı
stormxx
Mesajlar: 46
Yaş: 25
Kayıt: 09 Ara, 16:23
Yaşadığınız İl: 26 Eskişehir
Yaptı Beğeniler: 3 time

Re: Nesnelerin Işınlanması (Teleportation)

Okunmamış mesaj gönderen stormxx » 20 Mar, 19:00

queer yazdı:yani demek istiyorki bellı bi açıda o nesneyi görmeyın mesela 5 6 sanıye sonra görebilirsinz gibisinden böyle böyle kendınızı geliştirin demek istedi arkadas... iyi forumlar
biraz daha açabilirmisin kardeş ?
Bugünkü Aklım olsaydı Dün Yaptıklarımı Yapmazdım, Ama Dün Yaptıklarımı Yapmasaydım Bugünkü Aklım Olmazdı..

Kullanıcı avatarı
UsTr
Mesajlar: 2030
Yaş: 22
Kayıt: 03 Eki, 21:00
Yaşadığınız İl: 35 İzmir
Burcunuz: Balık Burcu: 20 Şubat-20 Mart
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 87 time
Aldığı Beğeniler: 550 time

Re: Nesnelerin Işınlanması (Teleportation)

Okunmamış mesaj gönderen UsTr » 20 Mar, 19:16

Bu konu bir çok yerde açıldı.Işınlanma.Hatta kendimizi bile ışınlayabileceğimizi bile söyleyen oldu.Arkadaşlar.Biz telekinezi yapıyoruz.Yani cisimleri hareket ettiriyoruz.Cisimleri ışınlamak beyin gücüyle olabilicek bir iş değil bence.Tamam beyin gücü.Ama herşeyin bir sınırı olduğu gibi beyin gücüyle yapabileceklerimizinde bir sınırı bir dur noktası var.Telekinezi ile istersen uçağı kaldır,arabayı fırlat.Bunun pek bir sınırı yok gibi.Ama sen enerjiyi bir noktada toplayıp ona yön vererek yapıyosun bunları.Telepatide aynı şekilde o enerjiyi bir canlının bir noktasında toplayıp onunla enerjisel bir iletişim kuruyosun.Arkadaşlar ışınlanma yukardada yazdığı gibi zaman içinde olan bişeydir.Yani bizim bu enerjiyle bunu yapabilmemiz pek mümkün değildir.Tamam beyin gücü ile yapılabilenler olağanüstü çok harikulade şeyler.Ama beyin gücü ve bu enerjinin bile üstesinden gelemeyeceği şeyler var.Işınlanma cisimleri hareket ettirmek bi yana bambaşka birşeydir.Çok farklıdır.Ve yüksek teknolojinin bile üstesinden gelemediği bişeydir.Işınlanma zaman içinde o cismin yolculuğudur.Bizim bu enerjiyle bir cismi zamanda yolculuk ettirebilmemiz pek mümkün değil.Bir sürü kişi buna ihtimal versede bu enerjinin ve beyin gücü ile bile yapılamayacak şeyler var.Işınlanma da bence bunlardan bir tanesi.Umarım anlatabilmişimdir.

Kullanıcı avatarı
stormxx
Mesajlar: 46
Yaş: 25
Kayıt: 09 Ara, 16:23
Yaşadığınız İl: 26 Eskişehir
Yaptı Beğeniler: 3 time

Re: Nesnelerin Işınlanması (Teleportation)

Okunmamış mesaj gönderen stormxx » 20 Mar, 20:09

hm güzel bir açıklama olmuş. benim merak ettiğim mesela emre utinal vardı parayla bişey yapıyodu buna teleportasyon diyenler oldu bu nasıl oluyo? ya da teleportasyon değilse onun yaptığı nedir?
Bugünkü Aklım olsaydı Dün Yaptıklarımı Yapmazdım, Ama Dün Yaptıklarımı Yapmasaydım Bugünkü Aklım Olmazdı..

Kullanıcı avatarı
UsTr
Mesajlar: 2030
Yaş: 22
Kayıt: 03 Eki, 21:00
Yaşadığınız İl: 35 İzmir
Burcunuz: Balık Burcu: 20 Şubat-20 Mart
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 87 time
Aldığı Beğeniler: 550 time

Re: Nesnelerin Işınlanması (Teleportation)

Okunmamış mesaj gönderen UsTr » 20 Mar, 20:27

Ben onun yaptığını naptım nettim çözemedim.Ama ben onun telekinezi yada bizim kullandığımız enerjiyle yaptığını düşünmüyorum.Bazı kötü varlıklardan yardım aldığını düşünüyorum.Yani BENCE :) :)

Kullanıcı avatarı
stormxx
Mesajlar: 46
Yaş: 25
Kayıt: 09 Ara, 16:23
Yaşadığınız İl: 26 Eskişehir
Yaptı Beğeniler: 3 time

Re: Nesnelerin Işınlanması (Teleportation)

Okunmamış mesaj gönderen stormxx » 21 Mar, 13:50

benzerini yapan çok kişi oldu hatta ama teleportasyon mu değlmi çözemedim hala :) bilgisi olan yokmu ? :)
Bugünkü Aklım olsaydı Dün Yaptıklarımı Yapmazdım, Ama Dün Yaptıklarımı Yapmasaydım Bugünkü Aklım Olmazdı..


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Sizden Gelenler” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 14 misafir