Yaşadıklarım nedir, Ne yapmam gerek

Moderatör: Sai

Cevapla
Kullanıcı avatarı
yingyang
Yeni Kullanıcı
Yeni Kullanıcı
Mesajlar: 3
Yaş: 25
Kayıt: 25 Tem, 02:50
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek

Yaşadıklarım nedir, Ne yapmam gerek

Okunmamış mesaj gönderen yingyang » 25 Tem, 03:23

Merhaba herkese.

Gecenin bu saatinde benı araştırmaya soru sormaya yonelten bardagı dolduran ve son damlayı taşıran olayları anlatmak istiyorum.

psi wheel ve psi ball ile yıllar once tanıstım ugrastım bıraktım falan derken bugune kadar geldim.

Şimdi ben bu konularda bilgi sahibi degilim yasadıklarımı anlatıcam teşhisi siz koyun. bir iki dakikada avcumun icinde inanılmaz bi guc hissediyorum, o gucu hissettigimde annemın arkadaslarımın herhangi birinin ellerini avcumun icine aldgımda (dokunmadan) karıncalanır gibi veya elektrik carpar gibi hissettiklerini soyluyorlar.
Gecen aylarda psi wheel denemek istedim herşeyi hazırladım konsantrasyonumu topladım gozlerımı kapadım actıgımda fır fır dönüyordu korktum kalktım.
Annemın agrıyan koluna avcumu koyup enerjimi ona verdigimi düşündüm agrısı geçti.
sokak lambalarının altından gecerken sonenler yanıyor yananlar sönüyor bu gece iki kere oldu bi direk yanmıyodu altından gecerken yandı, diger olayda apartmanın aydınlatmaları önünden gecerken söndü . Gecen hafta da bi restoranın önünden gecerken dış aydınlatması havaya uctu , boyle dıyorum cunku gercekten uctu vidalarıyla falan söküldü insanlar cok korktu bazen de bulundugum ortamın ısıkları ya sönüyor yada gidip gelıyor.
Malesef gördugum ruyalar da cıkıyor dayımı kaybettıgımı ruyamda gordum o gun vefat ettigi haberi geldi ablam da aynı şekilde, telefon caldıgında nolur acma telefonu dedım anneme actı teyzem verdi kotu haberi (bu arada hep annemden ornek verıyorum baba bızımle deil)

Bende durum bu madem bi güç var ilerletmek istiyorum şifa konusunda yada ne olursa artık bilmiyorum ki lambaları havaya ucurmaktan iyidir Sevgiler




No_99
Mesajlar: 358
Yaş: 18
Kayıt: 24 Haz, 10:37
Yaşadığınız İl: 52 Ordu
Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: Ordu
Yaptı Beğeniler: 15 time
Aldığı Beğeniler: 38 time

Re: Yaşadıklarım nedir, Ne yapmam gerek

Okunmamış mesaj gönderen No_99 » 01 Ağu, 19:28

Ve aleyküm selam ve rahmetullah. Öncelikle başın sağolsun. Reiki ve elektrokinezi de ilerleyebilirsin, lakin tahminime göre genel olarak parapsikolojinin tüm alanlarında bir gelişme var gibi gözüküyor. Zaten bütün işler enerji ile oluyor, Enerji yönlendirmen güçlüyse ve enerjin de güçlüyse tüm alanlarda yeteneğinin de olması lazım. Gücünü kontrol etmeye çalış, mesela yolda giderken lambalar senin istediğin dışında yanmasın. Bunu da meditasyon ile yapabileceğini düşünüyorum. Düşüncelerini ve enerjini kontrol etmeye çalış.
Bugüne kadar neden yardım etmediler anlamadım :/ ama seni gücünü kontrol etmek için sıkı bir çalışma bekliyor. Bir gelişme olursa forumda tekrar paylaşmanı isterim. İyi günler ve başarılar dilerim.
Umudun karşısında tüm imkansızlıklar diz çöker. Unutma! İnsan daha imkansızlığı keşfetmedi!

Kullanıcı avatarı
yingyang
Yeni Kullanıcı
Yeni Kullanıcı
Mesajlar: 3
Yaş: 25
Kayıt: 25 Tem, 02:50
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek

Re: Yaşadıklarım nedir, Ne yapmam gerek

Okunmamış mesaj gönderen yingyang » 04 Ağu, 02:01

No_99 yazdı:Ve aleyküm selam ve rahmetullah. Öncelikle başın sağolsun. Reiki ve elektrokinezi de ilerleyebilirsin, lakin tahminime göre genel olarak parapsikolojinin tüm alanlarında bir gelişme var gibi gözüküyor. Zaten bütün işler enerji ile oluyor, Enerji yönlendirmen güçlüyse ve enerjin de güçlüyse tüm alanlarda yeteneğinin de olması lazım. Gücünü kontrol etmeye çalış, mesela yolda giderken lambalar senin istediğin dışında yanmasın. Bunu da meditasyon ile yapabileceğini düşünüyorum. Düşüncelerini ve enerjini kontrol etmeye çalış.
Bugüne kadar neden yardım etmediler anlamadım :/ ama seni gücünü kontrol etmek için sıkı bir çalışma bekliyor. Bir gelişme olursa forumda tekrar paylaşmanı isterim. İyi günler ve başarılar dilerim.

Teşekkür ederim , bugün yine onlarca lambadan benım altında durdugum lamba söndü alıştım artık ve bahsettigin elektrokineziyi araştırdım bir kac deneme yapıp bişey olursa yine buradan haber verecegim

Kullanıcı avatarı
Uchiha Sasuke
Mesajlar: 2427
Yaş: 20
Kayıt: 30 Ara, 13:18
Yaşadığınız İl: 69 Bayburt
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 1374 time
Aldığı Beğeniler: 523 time

Re: Yaşadıklarım nedir, Ne yapmam gerek

Okunmamış mesaj gönderen Uchiha Sasuke » 04 Ağu, 21:58

Ben psi wheel döndüğü için korktuğun kısımda takıldım.Lambalara etki edip korktuğunu dile getirmeyen adam acaba psi wheel den neden korktu ki ? Psi wheel in amacı belli dönmek.Peki psi wheel in elbet döneceğini bilirken,lambaların sönüp sönmeyeceğinden bi haberken lambaların sönmesine korkmaman bana tam tersinin olması gerektiğini söylüyor acaba hikaye de eksik bir kısım mı var bilemedim ..

No_99
Mesajlar: 358
Yaş: 18
Kayıt: 24 Haz, 10:37
Yaşadığınız İl: 52 Ordu
Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: Ordu
Yaptı Beğeniler: 15 time
Aldığı Beğeniler: 38 time

Re: Yaşadıklarım nedir, Ne yapmam gerek

Okunmamış mesaj gönderen No_99 » 05 Ağu, 08:37

Uchiha Sasuke yazdı:Ben psi wheel döndüğü için korktuğun kısımda takıldım.Lambalara etki edip korktuğunu dile getirmeyen adam acaba psi wheel den neden korktu ki ? Psi wheel in amacı belli dönmek.Peki psi wheel in elbet döneceğini bilirken,lambaların sönüp sönmeyeceğinden bi haberken lambaların sönmesine korkmaman bana tam tersinin olması gerektiğini söylüyor acaba hikaye de eksik bir kısım mı var bilemedim ..
Bence psi wheel'in o kadar hızlı dönmesini tahmin etmediği için korkmuştur. Maddi dış etkenler yokken, çok hızlı dönse manevi şeylerden korkarsın ya. Bence o yüzden :/
Umudun karşısında tüm imkansızlıklar diz çöker. Unutma! İnsan daha imkansızlığı keşfetmedi!


Kullanıcı avatarı
yingyang
Yeni Kullanıcı
Yeni Kullanıcı
Mesajlar: 3
Yaş: 25
Kayıt: 25 Tem, 02:50
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek

Re: Yaşadıklarım nedir, Ne yapmam gerek

Okunmamış mesaj gönderen yingyang » 06 Ağu, 20:04

No 99 arkadasın dedigi gibi Uzun zaman basarısız denemeler yaptım son olayda donunce insan bi korkar irkilir bence ya konu bu degil zaten Bilenlerden tavsiye , yorum almak


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Sizden Gelenler” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir