Yahudi, Hristiyanlarcennete girecek mi?

MisafirYok

Re: Yahudi,Hristiyanlarcennete girecek mi?

Okunmamış mesaj gönderen MisafirYok » 28 May, 09:05

onlymerthy yazdı:Ne yani ?

Graham bell telefonu buldu .. odamı giremicek ??
Einstein Ampulü buldu ya o ?
Ya hristiyan bir polis ?? İyiler için savaşan bir polis ?? oda mı ?

Örnekler çoğaltılabilir ..

Yahudi,Hristiyanlar cennete giremez.Onların yaptıkları

(Kıyamette onların yaptıkları her işi toz duman ederiz.) [Furkan 23]

(Kâfir olarak ölenlerin yaptıkları işler, dünyada da, ahirette de boşa gider, Cehennemde devamlı kalırlar.) [Bekara 217]


Bu ayetlerle anlaşılıyor.




Kullanıcı avatarı
Uchiha Sasuke
Mesajlar: 2434
Yaş: 20
Kayıt: 30 Ara, 13:18
Yaşadığınız İl: 69 Bayburt
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 1380 time
Aldığı Beğeniler: 524 time

Re: Yahudi,Hristiyanlarcennete girecek mi?

Okunmamış mesaj gönderen Uchiha Sasuke » 28 May, 12:19

UsTr yazdı:Hıristiyanların asıl incil olan kutsal kitabı kafasına göre değiştiren kısmı cehenneme gidebilir.Yoksa onların hatasının cezasını niye bütün hıristiyan alemi çeksin ki ? Yani tabiki en sonda ALLAH'ın takdirine kalmış ama bence kutsal kitabı kafasına göre değiştiren günahkarlar dışında hıristiyanlarda bizim gibi sorgulanır.Çünkü onların bir suçu yok.
Değiştirenler Zaten Girecek Gözüküyorda. Allah Herkese Akıl Verdi Düşünme Yeteneğini Verdi. Aklını Kullansalar Birazcık Doğru Yolu Bulacaklarından Eminim..

Kullanıcı avatarı
ozina
Mesajlar: 2545
Yaş: 21
Kayıt: 19 Tem, 17:35
Yaşadığınız İl: 10 Balıkesir
Burcunuz: Koç Burcu: 21 Mart-20 Nisan
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 127 time
Aldığı Beğeniler: 177 time

Re: Yahudi,Hristiyanlarcennete girecek mi?

Okunmamış mesaj gönderen ozina » 28 May, 15:32

çok saçma. düşünün bi sizin anneniz babanız koyu katolik olsa sizi de öyle yetiştirseler bunda senin günahın ne?
pixies forever <3<3

Kullanıcı avatarı
onlymerthy
Mesajlar: 415
Yaş: 23
Kayıt: 09 Nis, 19:37
Yaşadığınız İl: 7 Antalya
Burcunuz: Koç Burcu: 21 Mart-20 Nisan
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 66 time
Aldığı Beğeniler: 323 time

Re: Yahudi,Hristiyanlarcennete girecek mi?

Okunmamış mesaj gönderen onlymerthy » 28 May, 15:34

hakan yazdı:
onlymerthy yazdı:Ne yani ?

Graham bell telefonu buldu .. odamı giremicek ??
Einstein Ampulü buldu ya o ?
Ya hristiyan bir polis ?? İyiler için savaşan bir polis ?? oda mı ?

Örnekler çoğaltılabilir ..

Yahudi,Hristiyanlar cennete giremez.Onların yaptıkları

(Kıyamette onların yaptıkları her işi toz duman ederiz.) [Furkan 23]

(Kâfir olarak ölenlerin yaptıkları işler, dünyada da, ahirette de boşa gider, Cehennemde devamlı kalırlar.) [Bekara 217]


Bu ayetlerle anlaşılıyor.

Hımm .. Yani biz şanslı doğduk ? onlar şanssız ? ..

Adalet bu işin neresinde ?
Söylermisin sen müslümanken biri sana gelip "gel hadi hristiyan olalım" derse gidecekmisin ?_

Tabikide hayır ..

Ben Zannetmiyorum .. Allahım bu 4 dini bize verdi.. 4'ünede inanmak , iman etmek caiz olması gerekmezmi ? yani .. bilemiyorum .. Bilmiyorsam bile bu düşündüklerim sizede mantıklı gelmedimi hiç ?

Allahımın gücüne gitmesin .. Onu her şeyden her kezden çok seviyorum .. Sakın sitem olarak algılamayın .. Korkumdan ateist insanlarla konuşamıyorum .Sırf Allahımı sevdiğim için ..

Allahım keske HERKEZ MÜSLÜMAN OLSUN desede olsa .. Ne güzel mutlu mutlu yaşarız , ama bir sınavın içindeyiz . yapacak bir şey yok :)

MisafirYok

Re: Yahudi,Hristiyanlarcennete girecek mi?

Okunmamış mesaj gönderen MisafirYok » 28 May, 15:48

Canım kardeşim. :D Allah'ın işine karışamazsın ancak insanlar buluğ çağına erdikten sonra hak yolu bulmaları lazımdır.Baban Müslüman diye Müslüman, Hristiyan diye Hristiyan olunmaz zaten. Zaten İslam inancına baktığımızda Peygamberlerin hepsine iman vardır. Yani biz Müslümanlar tüm Allah tarafından yollanan peygamberleri kabul ediyoruz.
Zaten bak sende söylemişsin bir sınavdayız. Ne güzel bir söz.
Ateist olanlara da saygım vardır diğer dini benimseyenlere.


Kullanıcı avatarı
ozina
Mesajlar: 2545
Yaş: 21
Kayıt: 19 Tem, 17:35
Yaşadığınız İl: 10 Balıkesir
Burcunuz: Koç Burcu: 21 Mart-20 Nisan
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 127 time
Aldığı Beğeniler: 177 time

Re: Yahudi,Hristiyanlarcennete girecek mi?

Okunmamış mesaj gönderen ozina » 28 May, 15:52

sonuçta hristiyanlar da yahudiler de allahın gönderdiği peygamberin emrettiklerini uyguluyo bunda sorun yok ama hristiyanlığa ve yahudiliğe çok müdahale edildi değiştirildi.
pixies forever <3<3

Kullanıcı avatarı
Sai
Yönetici
Yönetici
Mesajlar: 1932
Yaş: 25
Kayıt: 09 Şub, 21:42
Yaşadığınız İl: 54 Sakarya
Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 64 time
Aldığı Beğeniler: 86 time

Re: Yahudi,Hristiyanlarcennete girecek mi?

Okunmamış mesaj gönderen Sai » 28 May, 22:44

Hz ibrahim a.s babası put yapan bir adamdı ki hz ibrahim neden putlara tapmadı arkadaşlar bi düşünün, sürekli aradı gercek hristiyanlar peygamber zamanında biliyorlardı dinin değişecegini sonra duydular peygamberin medinede oldugunu gidip iman ettiler neden kendi dinlerinde kalmadılar peki ? Çünkü onlarda biliyorlardı onlar hristiyanlığı tam bilirken hiç değişmemiş şeklini yaşarken neden islamı sectiler düşünün biraz ve

Baba müslüman hristiyan yahudi vs vs . Her doğan cocuk islam fitrati uzerine dogar ailesi veya cevresi onun dinini değistirir... Burada şart yahudi de olsa ateistte olsa ne olursa olsun dogruyu aramaktir zaten gercek bir yahudi veya hristiyan ahir zaman peygamberinin gelecegini bilir cunku onlara incilde ve tevratta haber verildi ve musluman olurlar diger dinlerin hukmu yoktur bir din geldiginde digerinin hukmu biter simdiki tevratta ve incilde yazmaz niye cunku islerine gelmiyor.

Bir ornek vereyim yahudiler bizim peygamberimize inanirlar evet o peygamber derler bilirler son peygamber gelecegini, ama kendi iclerinden cikmadigi icin kabul etmezler.

Allah bize 4 din vermedi suanda tek din islamdir ayet ve hadislerle sabittir bir insan eger ben kurana inaniyorum diyorsa islamdan baska dinin hak olmadiginada inanir biraz meal acip okumanizda fayda var bu konular derin konulardir

Sunu söyleyim hz musa geldiginde yahudilik dinini yaymaya basladi ona inananlar ve inanip olenler cennete gidecektir cunku o zamanki hak din yahudilikti ne zaman hz isa geldi gercek incili Allah indirdi ona tabi olanlar Allahın emir ve yasaklarına uyup ölenler de cennete girecektir ama son nebi hatemül enbiya hz muhammed s.a.v geldi tüm dinler yururlukten kalkti tek din tek hak din islam oldu bilmem anlatabildim mi arkadaşlar sonunuz var ise alabilirim

Kullanıcı avatarı
Countdowns
Mesajlar: 21
Yaş: 20
Kayıt: 31 May, 21:30
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Kova Burcu: 22 Ocak-19 Şubat
Cinsiyetiniz: Erkek
Aldığı Beğeniler: 1 time

Re: Yahudi,Hristiyanlarcennete girecek mi?

Okunmamış mesaj gönderen Countdowns » 04 Haz, 18:32

"Biz Peygamber göndermedikçe (hiçbir millete) azap edecek değiliz." (İsra/15)


İslam'ı bilen, davet edilen ama kendi iradesiyle reddedenler, inat edip kulaklarını kapayanların cehenneme gideceklerini biliyoruz. Hem Kur'ân'a ve hadis-i şeriflere göre;sadece yabancı ülkelerde olanlar değil,Müslümanların yaşadığı memleketlerde de,Efendimiz'in (sallallâhu aleyhi ve sellem) davasını işitip O'na icabet etmeyenler,getirdiği esaslarda O'na başkaldırıp arkasından gitmeyenler de cehenneme girecek ve ebedî hüsrana uğrayanlardan olacaklardır. Onun dışında, yine yabancı ülkede büyüyüp, Müslümanlığı işiten, ama araştırmak yerine karşı çıkanlar da cehenneme gidecekler. Fakat müslümanlığı hiç işitmemiş insanlar hakkında ileri geri konuşma hakkına sahip olmadığımızı düşünüyorum, Yüce Allah (c.c) 'ın sonsuz merhametinden nasiplerini alırlar inşallah diyelim. Bize de İslam'ın onlara da ulaşması için dua etmek düşer. :)
Ve arkadaşlar, lütfen iyice araştırmadan, hadis-i şerifleri okumadan, tartmadan böyle konularda ileri geri yorum yapmayın, çünkü aranızda cidden karşı gelenler olmuş. Bir insanın iyi bir insan olması, insanlığa yararlı olması onun direk cennetlik olmasını sağlamaz.
Let it go, if you could

Kullanıcı avatarı
Uchiha Sasuke
Mesajlar: 2434
Yaş: 20
Kayıt: 30 Ara, 13:18
Yaşadığınız İl: 69 Bayburt
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 1380 time
Aldığı Beğeniler: 524 time

Re: Yahudi, Hristiyanlarcennete girecek mi?

Okunmamış mesaj gönderen Uchiha Sasuke » 15 May, 21:44

Yetkili beyler konu siler misiniz daha güzelini açacağım inşaÂllah bazı üyeler çok günaha girmiş.Zamanı gelince internet bile şahitleri olabilir..
Âllah affeylesin.Amin..

Jokerstyle
Mesajlar: 7
Yaş: 43
Kayıt: 25 May, 16:09
Yaşadığınız İl: 6 Ankara
Burcunuz: Boğa Burcu: 21 Nisan-21 Mayıs
Cinsiyetiniz: Belirtmedi
Yaptı Beğeniler: 6 time
Aldığı Beğeniler: 2 time

Re: Yahudi,Hristiyanlarcennete girecek mi?

Okunmamış mesaj gönderen Jokerstyle » 17 May, 12:59

ozina yazdı:sonuçta hristiyanlar da yahudiler de allahın gönderdiği peygamberin emrettiklerini uyguluyo bunda sorun yok ama hristiyanlığa ve yahudiliğe çok müdahale edildi değiştirildi.
Degerli Kardesim,

sorunda burada basliyor aslinda.
Ehli Kitap dogru yolda oldukarini zannediyorlar fakat Seytan onlara yaptiklarini süslü gösteriyor.
Aynisi Islam dairesinde olupda Ehli Kitapdakilerinin hatalarina düstügü gibi.
Bu konuda aslinda iki kelimeyle yazilacak bir konu degil cok daha derin ve cok daha ince.
Ku´ran-i Kerim diger kitaplari tasdikliyen ve tamaliyan dini, yani Islami (teslim olma) temsil etmektedir.
Ku´ran-i Kerim ile Allah (c.c.) bütün insanlara seslenmektedir.Herkes kafasina göre bu ayet bize bu ayetlerde Ehli Kitap icin deme lüksüne sahip degildir. (Bkz Asr Suresine).
Zira nakledilen Hadisde her ümmetden sadece bir firkanin Cennet girecegini ve diger firkalarin Cehenneme gireceginden bahseder.Sahabenin bu bir firkanin ne özellige sahip olduguna gelince Peygamber efendimiz (a.s.) "Onlar benim ve ashabimin yolunda olandir"!

O halde suan Diyanetin sözde Islamin sart kostugu 5 Farz ile hic bir kimse bu tek Firkaya ait olamiyacakdir, cünkü nefs Tezkiyesi gibi cok önemli bir Farzin (büyük Cihad) Iblisin yardimiyla unuturulmasi gerceklesmisdir.
Lütfen elinizi kalbinize koyup kendimizi biraz olsun sorgulamaliyiz.
Resullah ve sahabe neler yapmislar ve neler yasamislar diye.Ku´ran-i Kerim okurken Rabbimizden idrak istiyelim cünkü onu nefsimizle idrak etmek baska, kalb gözümüz ile idrak etmek baska.

Bu konuda insallah Uchiha Sasuke nickli kardesimiz uygun bir platform olusturur ve bizde burda paylasimimizi yapariz.

Allah (c.c.) yardimcimiz olsun!!!


Cevapla

“Tasavvufi-Dini Yol ve Yöntemler” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir