FOTON KUŞAĞI..

Kullanıcı avatarı
byfreestylerap
Mesajlar: 690
Yaş: 23
Kayıt: 11 Kas, 22:30
Konum: C:\WINDOWS\system32
Yaptı Beğeniler: 17 time
Aldığı Beğeniler: 6 time
İletişim:

Re: FOTON KUŞAĞI..

Okunmamış mesaj gönderen byfreestylerap » 23 Oca, 13:08

Askem0 yazdı:Uzay boşluğunden gelen Foton enerjisi dünyamız üzerinde o kadar fazla etkili olacak ki, dünyamızdaki atrosferin 7 katmanı olan [ 1-TROPOSFER

2- STRATOSFER

3- OZONOSFER

4- MEZOSFER

5- TERMOSFER

6- İYONOSFER

7- EKZOSFER

ßunların Hepsini Parçalayacak. ßu yüzden elektirik enerjisi var olsa bile kullanamıcaz. TelefonLar Ozonosfer Sayesinde İletişim kurabiliyoruz. Aynı Şekilde Uydularda bze telefon televizyon rdyo vb. yayın akışlarını yansıtıyo. Peki o zaman BU tabakalar Zarar görürse o zaman elektirikle çalışan bütün aygıtların Sonu gelicek. ayrıca elektirik olmassa insanlar yaşayamaz demişsin. elektirk Benjamin Franklin Tarafından 1733 senesinde İlk Tanıma Açılmıştır ßunu Çoğu kisi Bilir. Peki ondan Önce İnsanoğlu Yokmuydu ? Ayrıca Elektrik olmsasa Foton Enerjisinden yararlanıcz Saten.
insan beynin herşey elektrik sinyalleriyle iletilir o yüzden yazmıştım




Kullanıcı avatarı
spahi
Mesajlar: 8
Kayıt: 06 Kas, 21:55

Re: FOTON KUŞAĞI..

Okunmamış mesaj gönderen spahi » 09 Ağu, 21:14

Bence bu zımbırtıyı uyduran adamin gece kıçı acıkta kalmis xD

Kullanıcı avatarı
**profesyonel**
Mesajlar: 639
Yaş: 21
Kayıt: 21 Eki, 16:18
Yaşadığınız İl: 35 İzmir
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: İzmir
Yaptı Beğeniler: 13 time
Aldığı Beğeniler: 34 time

Re: FOTON KUŞAĞI..

Okunmamış mesaj gönderen **profesyonel** » 11 Ağu, 14:23

bence milleti kandırarak eline bir şey geçmiş sanan bir deli:D
Tek bildiğimiz şey hiçbir şey bilmediğimizdir.

acar12
Mesajlar: 95
Yaş: 24
Kayıt: 07 Kas, 10:07
Konum: dENİZLİ mERKEZ

Re: FOTON KUŞAĞI..

Okunmamış mesaj gönderen acar12 » 11 Ağu, 14:49

:D ölümsüzlük,her zman iyilik,süper ötesi psijik güçler, kendi kendini tamamlayan 12 sarmallı dnalar, yeni ve güçlü bedenler :P ahh şu insanoğlu istekleri uğruna kendini komik duruma düşürebiliyor ya işte o çok acınası.. Toz pembe hayallerinizle yaşamaya devam edin ''belki bi gün'' umudunu taşımaya devam edin :D :D Bu yazıyı yazan adam/kadın da heralde gece çok bilim kurgu filmi izlemiş ve etkisinde kalmış birde öyle gerçekmiş gibi anlatıyor ki insan kendini içinde buluveriyor
Ve haykırıyor Kabe;

Hani nerede ordunuz?
Hani gururlanıyordunuz?
Hani kaçış yurdunuz?
Hem nereye kaçaksınız ?

Takip eden Allah...

Talented
Mesajlar: 11
Yaş: 24
Kayıt: 10 Ağu, 06:40
Konum: Bursa

Re: FOTON KUŞAĞI..

Okunmamış mesaj gönderen Talented » 11 Ağu, 21:39

foton kuşağı gerçekten var mı yoksa uydurma mı?
diyelim ki var;foton düşük enerjili parçacık değil mi? foton kuşağının kralı gelse güneşin oluşturduğu manyetik alanı geçemez.
DNA kısmı ise en saçma olanı


mtbl0w
Mesajlar: 30
Yaş: 20
Kayıt: 23 Tem, 11:17

Re: FOTON KUŞAĞI..

Okunmamış mesaj gönderen mtbl0w » 12 Ağu, 09:35

neden dna kısmı saçma --freestyle arkadaşımız insan beynin herşey elektrik sinyalleriyle iletilir o yüzden yazmıştım demiş, ama eğer foton kuşağı varsa ve evrimleşeceksek beynimizde değişebilir ;)
http://www.mindistortion.net/pocketemo/?data=8-1-7-3-0-0-0-0-0&name=mtbl0w

Kullanıcı avatarı
kleo26
Mesajlar: 80
Yaş: 18
Kayıt: 27 Ara, 17:20
Yaşadığınız İl: 6 Ankara
Burcunuz: Yay Burcu: 22 Kasım-21 Aralık
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 2 time

Re: FOTON KUŞAĞI..

Okunmamış mesaj gönderen kleo26 » 29 Ara, 07:23

arkadaşlar ölüm hariç hepsi doğru
Don't play games it'll be dangerous if you f me over
Cause if I get burnt, I'ma show ya what it's like to hurt
Cause I've been treated like dirt befo' ya
And love is "evol", spell it backwards, I'll show ya

Kullanıcı avatarı
qnur55
Mesajlar: 116
Yaş: 20
Kayıt: 10 Oca, 20:15
Konum: Samsun 4EveR
Yaptı Beğeniler: 1 time

Re: FOTON KUŞAĞI..

Okunmamış mesaj gönderen qnur55 » 23 Oca, 20:50

Ya bana pek inandırıcı gelmedi..!
Hayal Gücü Hayal Ürünü DEĞİLDİR..!!

Kullanıcı avatarı
**profesyonel**
Mesajlar: 639
Yaş: 21
Kayıt: 21 Eki, 16:18
Yaşadığınız İl: 35 İzmir
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: İzmir
Yaptı Beğeniler: 13 time
Aldığı Beğeniler: 34 time

Re: FOTON KUŞAĞI..

Okunmamış mesaj gönderen **profesyonel** » 24 Oca, 16:33

kimseye inandırıcı gelmiyor kendilerini inanmak için zorluyorlar bir zamanlar bende inanırdım ordan biliyorum:)
Tek bildiğimiz şey hiçbir şey bilmediğimizdir.

criminal_1994
Mesajlar: 1069
Yaş: 23
Kayıt: 22 May, 23:33
Konum: Eskişehir
Aldığı Beğeniler: 7 time

Re: FOTON KUŞAĞI..

Okunmamış mesaj gönderen criminal_1994 » 31 Oca, 04:50

**profesyonel** yazdı:kimseye inandırıcı gelmiyor kendilerini inanmak için zorluyorlar bir zamanlar bende inanırdım ordan biliyorum:)
Yorumunu sana yakıştıramadım.Foton kuşağı yada kıyamet senaryolarını bi yere bırakın 2012 de gerçekten ruhsal olarak bilinç yükselmesi olarak yaşayacağımız şeyler olacak.
"Cennette yaşamak üzere yaratılmıştık ve cennet bize hizmet etmek için düzenlenmişti. Sonra bir şeyler oldu ve yazgımız değiştirildi; cennetin yazgısında da bir değişiklik oldu mu, bu hiçbir yerde belirtilmiyor.." Franz Kafka


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Uygarlıklar ve Telekinezi” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir