Psi Wheel Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Psi Wheel Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Kullanıcı avatarı
Uchiha Sasuke
Mesajlar: 2427
Yaş: 20
Kayıt: 30 Ara, 13:18
Yaşadığınız İl: 69 Bayburt
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 1374 time
Aldığı Beğeniler: 523 time

Psi Wheel Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Okunmamış mesaj gönderen Uchiha Sasuke » 31 Eki, 16:07

Evet yine ben (:
Siz bana doğaçlama yap dediniz ama benim iyice çenem düştü. Kusura bakmayacaksınız artık. (:





Kullanıcı avatarı
Yönetici
Site Yöneticisi
Mesajlar: 1343
Yaş: 41
Kayıt: 31 Eki, 15:25
Yaşadığınız İl: 7 Antalya
Burcunuz: Akrep Burcu: 23 Ekim-21 Kasım
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 277 time
Aldığı Beğeniler: 723 time

Re: Psi Wheel Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici » 31 Eki, 19:16

Güzel, aynı keyifle izledim.
Oldukça da güzel dönüyor. Resim
İlmin Kaynağı Allah'tır. O'na Uzak Olan Şeytana Yakın Olur. Allah'a Yakın Olan ise Tüm İlimlere Layıkıyla Vakıf Olur.

Kullanıcı avatarı
Budray
Mesajlar: 553
Yaş: 17
Kayıt: 05 Ağu, 21:50
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 212 time
Aldığı Beğeniler: 308 time

Re: Psi Wheel Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Okunmamış mesaj gönderen Budray » 31 Eki, 19:52

Gayet güzel, doğal.
Ortamın düzenli tutarak çekmen benim için baya önemli çünkü bu tür videolarda hep dağınık çekiyorlar izleyesim gelmiyor. Bu yüzden benden +98838383938338 puan aldın :D
Çılgın Dahi ♥

Kullanıcı avatarı
Uchiha Sasuke
Mesajlar: 2427
Yaş: 20
Kayıt: 30 Ara, 13:18
Yaşadığınız İl: 69 Bayburt
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 1374 time
Aldığı Beğeniler: 523 time

Re: Psi Wheel Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Okunmamış mesaj gönderen Uchiha Sasuke » 31 Eki, 22:01

Yönetici yazdı:
31 Eki, 19:16
Güzel, aynı keyifle izledim.
Oldukça da güzel dönüyor. Resim
Çok teşekkür ederim Abi.. (:
Budray yazdı:
31 Eki, 19:52
Gayet güzel, doğal.
Ortamın düzenli tutarak çekmen benim için baya önemli çünkü bu tür videolarda hep dağınık çekiyorlar izleyesim gelmiyor. Bu yüzden benden +98838383938338 puan aldın :D
:lol: E o kadarına da dikkat edelim yani, insanların dikkati dağılır sonra.. (:

İyi, uzun olmasından kimse rahatsız olmamış. (:
Sonra ki video da psi ballı anlatıcam e haliyle ondan sonrada psi ball hakkında ki düşüncelerimi falan. Bir sıkıntı olmaz herhalde. Ben başladım şimdi durmam. Psi ball yok, çakralar yok falan.. (:

Bu arada psi ne demek ? :lol: Enerji demekdi değil mi ben öyle hatırlıyorum ama ? Psi ball enerji topu anlamına geliyor ?
Bildiklerimi de unuttum iyice.. Pek de birşey bilmiyormuşum bunu anladım.

Kullanıcı avatarı
Uchiha Sasuke
Mesajlar: 2427
Yaş: 20
Kayıt: 30 Ara, 13:18
Yaşadığınız İl: 69 Bayburt
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 1374 time
Aldığı Beğeniler: 523 time

Re: Psi Wheel Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Okunmamış mesaj gönderen Uchiha Sasuke » 31 Eki, 22:03

Yönetici yazdı:
31 Eki, 19:16
Güzel, aynı keyifle izledim.
Oldukça da güzel dönüyor. Resim
Bende video dönüyor, izlenebilir anlamında anladım.
Abi bence, tabii çalışma yapmadığım için belki iyi gibi gözükebilir de bence çok vasat gibi. Yani adama derler onca yıl uğraştın da hala kağıt mı döndürüyorsun diye. Onu da zorla yapabildim zaten. :lol:


Kullanıcı avatarı
Yönetici
Site Yöneticisi
Mesajlar: 1343
Yaş: 41
Kayıt: 31 Eki, 15:25
Yaşadığınız İl: 7 Antalya
Burcunuz: Akrep Burcu: 23 Ekim-21 Kasım
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 277 time
Aldığı Beğeniler: 723 time

Re: Psi Wheel Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici » 31 Eki, 22:54

: ) Kimseye bir şey ispatlamak zorunda değilsin. Amacın telekinezi ile bir cismin hareket ettiğini göstermekti onu yapmışsın zaten. "Çok hızlı ve sürekli döndürebiliyorum" iddiası ile video çekmemişsin ki. Beklentiler de bu yönde olacaktır. Örnek göstermişsin, o örneğe göre de oldukça güzel.

Psi ile ilgili daha önce bir üye soru sormuştu ben de ayrıntılı araştırma yapıp eklemiştim anlamını ileti92764.html#p92764
İlmin Kaynağı Allah'tır. O'na Uzak Olan Şeytana Yakın Olur. Allah'a Yakın Olan ise Tüm İlimlere Layıkıyla Vakıf Olur.

Kullanıcı avatarı
ultra
Mesajlar: 30
Yaş: 42
Kayıt: 04 Haz, 09:15
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Oğlak Burcu: 22 Aralık-21 Ocak
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 12 time
Aldığı Beğeniler: 14 time

Re: Psi Wheel Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Okunmamış mesaj gönderen ultra » 31 Eki, 22:59

Güzel video için teşekkürler.
Yoğun olarak psi wheel yaptığınız dönemlerde kağıdın dönme hızı gene böylemiydi, yoksa daha hızlı döndüğü zamanlar oluyor mu?
"Nosce te Ipsum"
"Kendini bil"

Kullanıcı avatarı
Uchiha Sasuke
Mesajlar: 2427
Yaş: 20
Kayıt: 30 Ara, 13:18
Yaşadığınız İl: 69 Bayburt
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 1374 time
Aldığı Beğeniler: 523 time

Re: Psi Wheel Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Okunmamış mesaj gönderen Uchiha Sasuke » 31 Eki, 23:21

Yönetici yazdı:
31 Eki, 22:54
: ) Kimseye bir şey ispatlamak zorunda değilsin. Amacın telekinezi ile bir cismin hareket ettiğini göstermekti onu yapmışsın zaten. "Çok hızlı ve sürekli döndürebiliyorum" iddiası ile video çekmemişsin ki. Beklentiler de bu yönde olacaktır. Örnek göstermişsin, o örneğe göre de oldukça güzel.

Psi ile ilgili daha önce bir üye soru sormuştu ben de ayrıntılı araştırma yapıp eklemiştim anlamını ileti92764.html#p92764
Ben nedense hep kendimde kusur bulmaya, küçümsemeye çalışıyorum. Sanırım bu konudan bahsetmiştim bir zamanlar. Nefsi küçük göreceğim derken ters etki oluşturup ezik bi duruma düşüyorum. Alışkanlık olmuş işte. (:
Teşekkür ederim Abi. Yarın ki video da yardımcı olacak..
ultra yazdı:
31 Eki, 22:59
Güzel video için teşekkürler.
Yoğun olarak psi wheel yaptığınız dönemlerde kağıdın dönme hızı gene böylemiydi, yoksa daha hızlı döndüğü zamanlar oluyor mu?
Rica ederim.
Yok böyle değildi tabii ki. Hem hızlı dönüyordu hemde durmadığı zamanlar oluyordu. İnsanlar ben yarım tur döndürüyorum, ben 5 kere döndürüyordum derlerken ben psi wheel durmuyor diye sıkılıp bırakırdım. Bi ara aralıksız 20-30 dk döndürmüştüm de insan sıkılıyor işte.. (:

Kullanıcı avatarı
Budray
Mesajlar: 553
Yaş: 17
Kayıt: 05 Ağu, 21:50
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 212 time
Aldığı Beğeniler: 308 time

Re: Psi Wheel Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Okunmamış mesaj gönderen Budray » 01 Kas, 14:18

Uchiha Sasuke yazdı:
31 Eki, 22:01
Yönetici yazdı:
31 Eki, 19:16
Güzel, aynı keyifle izledim.
Oldukça da güzel dönüyor. Resim
Çok teşekkür ederim Abi.. (:
Budray yazdı:
31 Eki, 19:52
Gayet güzel, doğal.
Ortamın düzenli tutarak çekmen benim için baya önemli çünkü bu tür videolarda hep dağınık çekiyorlar izleyesim gelmiyor. Bu yüzden benden +98838383938338 puan aldın :D
:lol: E o kadarına da dikkat edelim yani, insanların dikkati dağılır sonra.. (:

İyi, uzun olmasından kimse rahatsız olmamış. (:
Sonra ki video da psi ballı anlatıcam e haliyle ondan sonrada psi ball hakkında ki düşüncelerimi falan. Bir sıkıntı olmaz herhalde. Ben başladım şimdi durmam. Psi ball yok, çakralar yok falan.. (:

Bu arada psi ne demek ? :lol: Enerji demekdi değil mi ben öyle hatırlıyorum ama ? Psi ball enerji topu anlamına geliyor ?
Bildiklerimi de unuttum iyice.. Pek de birşey bilmiyormuşum bunu anladım.
Kendin bir şeyler yapınca hiç bir şey bilmiyormuşsun gibi oluyor (:
Birde bir filmi izlerken veya bir şey okurken yorum yapmadan, ön yargısız izleyip, okuyup demek isteleni anlamaya çalışınca ilk anladığın dan daha farklı şeyler çıkıyor ortaya. Mesela filmlerde her şeyi düpedüz vermezler mesela bazen. Aklıma örnek gelmedi ama gelirse yazarım :D
Çılgın Dahi ♥

Kullanıcı avatarı
Uchiha Sasuke
Mesajlar: 2427
Yaş: 20
Kayıt: 30 Ara, 13:18
Yaşadığınız İl: 69 Bayburt
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 1374 time
Aldığı Beğeniler: 523 time

Re: Psi Wheel Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Okunmamış mesaj gönderen Uchiha Sasuke » 01 Kas, 17:29

Budray yazdı:
01 Kas, 14:18
Kendin bir şeyler yapınca hiç bir şey bilmiyormuşsun gibi oluyor (:
Birde bir filmi izlerken veya bir şey okurken yorum yapmadan, ön yargısız izleyip, okuyup demek isteleni anlamaya çalışınca ilk anladığın dan daha farklı şeyler çıkıyor ortaya. Mesela filmlerde her şeyi düpedüz vermezler mesela bazen. Aklıma örnek gelmedi ama gelirse yazarım :D
Konuyla alakasını anlayamadım ama ? :lol:


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Video ve Görseller” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir