Telekinezi ile Neler Yapılabilir ?

Cevapla
Kullanıcı avatarı
Uchiha Sasuke
Mesajlar: 2426
Yaş: 20
Kayıt: 30 Ara, 13:18
Yaşadığınız İl: 69 Bayburt
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 1374 time
Aldığı Beğeniler: 523 time

Telekinezi ile Neler Yapılabilir ?

Okunmamış mesaj gönderen Uchiha Sasuke » 28 Eki, 16:35

Bu seferde telekinezi ile neler yapılabileceğini anlattım bildiğim kadarıyla. Ama izleyince pek bir şey anlayamadım. Siz anlayabilir misiniz pek emin değilim. (:
Ya ben burada sadece video mu paylaşacağım yazı falan da yazsam mı. Kendi sitemde yazdığım yazıyı mı ekleyeyim buraya. Sadece videoyu koyunca biraz garip duruyor. Sanki burayı reklam yapmak için kullanıyormuşum gibi.. :lol:





Kullanıcı avatarı
ultra
Mesajlar: 30
Yaş: 42
Kayıt: 04 Haz, 09:15
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Oğlak Burcu: 22 Aralık-21 Ocak
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 12 time
Aldığı Beğeniler: 14 time

Re: Telekinezi ile Neler Yapılabilir ?

Okunmamış mesaj gönderen ultra » 28 Eki, 17:31

Severek izliyorum hocam, siz dur diyene kadar eleştiriye de devam ediyorum.
"İmkansız diye bir şey yoktur" savını savunuyorsunuz da, anahtarsız zihin gücüyle kapının açılamayacağını niye söylüyorsunuz. Bunlar kinezinin uç noktaları veya daha önce yapılmadığı için, size saçma gelen şeyleri elinizle itmeyin lütfen. "Bunlar henüz yapılmamış" ve videonun sonunda dediğiniz gibi "hayal edin yapın..."
"Nosce te Ipsum"
"Kendini bil"

Kullanıcı avatarı
Budray
Mesajlar: 553
Yaş: 17
Kayıt: 05 Ağu, 21:50
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 212 time
Aldığı Beğeniler: 308 time

Re: Telekinezi ile Neler Yapılabilir ?

Okunmamış mesaj gönderen Budray » 28 Eki, 17:48

Ben izleyemedim ama ultranın dediği gibiyse tutarsızlık olmuş. Şimdi bir şeyi illa tek yöntemle yapılır ancak demek yanlış. Neler yapılabilir altında başlıkları sevmiyorum pek çünkü bu başlık kişinin hayal gücünün çevresinde olan şeylerdir daha çok. Mesela anahtar yoksa metali kontrol edersin öyle açarsın. Enerjiyle itebilirsin yada artık bilmiyorum mekanizması ne ama kontrol sağlanabilir. Veya suyu kontrol edip anahatarın o kısma sokup sonradan buz haline getirip genişletebilirsin. Artık elektriği kontrol edip ondanda yararlanabilir belki. Yapılmaması veya yapılıp bizim görmememiz onun olmayacağı anlamına gelmez.
Her ne istiyorsan onun için yola koyul.

Kullanıcı avatarı
Uchiha Sasuke
Mesajlar: 2426
Yaş: 20
Kayıt: 30 Ara, 13:18
Yaşadığınız İl: 69 Bayburt
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 1374 time
Aldığı Beğeniler: 523 time

Re: Telekinezi ile Neler Yapılabilir ?

Okunmamış mesaj gönderen Uchiha Sasuke » 28 Eki, 19:19

ultra yazdı:
28 Eki, 17:31
Severek izliyorum hocam, siz dur diyene kadar eleştiriye de devam ediyorum.
"İmkansız diye bir şey yoktur" savını savunuyorsunuz da, anahtarsız zihin gücüyle kapının açılamayacağını niye söylüyorsunuz. Bunlar kinezinin uç noktaları veya daha önce yapılmadığı için, size saçma gelen şeyleri elinizle itmeyin lütfen. "Bunlar henüz yapılmamış" ve videonun sonunda dediğiniz gibi "hayal edin yapın..."
Eşofmanlı şevket hoca geldi aklıma..
Sizin yaş kaç 42 mi gerçekten ?
Budray yazdı:
28 Eki, 17:48
Ben izleyemedim ama ultranın dediği gibiyse tutarsızlık olmuş. Şimdi bir şeyi illa tek yöntemle yapılır ancak demek yanlış. Neler yapılabilir altında başlıkları sevmiyorum pek çünkü bu başlık kişinin hayal gücünün çevresinde olan şeylerdir daha çok. Mesela anahtar yoksa metali kontrol edersin öyle açarsın. Enerjiyle itebilirsin yada artık bilmiyorum mekanizması ne ama kontrol sağlanabilir. Veya suyu kontrol edip anahatarın o kısma sokup sonradan buz haline getirip genişletebilirsin. Artık elektriği kontrol edip ondanda yararlanabilir belki. Yapılmaması veya yapılıp bizim görmememiz onun olmayacağı anlamına gelmez.
İkinize birden cevap vereyim. Şimdi ben hayalimi mantıklı kuruyorum. Bana göre tam donanımlı birisi(kitapda bahsedeceğim şekilde ) apartmanı da sökebilir, uçurabilir.

Ama dediğim kapıyı açmak zor. Video da dediğim gibi mekanizmayı bilmeden bunu yapamazsınız. Kapıyı kırarak açmak daha kolaydır.

Fark ettiyseniz çok zor birşeyi daha kolay gösteriyorum, çünkü öyle..

Budrayın dediğin gibi suyu doldurursun içine, sonra buzlaştırırsın haliyle kilidin yani anahtarın şeklini alır öyle açarsın. E onda da çevirirken buz kırılmazsa..

Yani bir adamın kilidin yapısını bilmeden kapıyı açmasındansa kendini soyutlayıp kapıdan geçmesi daha mantıklı..

Ya da biraz düşündüm de tamam sizin de azıcık haklılık payınız var. Ama yeni başlayan birisi, hatta yıllardır telekinezi yaptığını söyleyen adamlar bırakın kapı açmayı elle tutulur hiçbir şey yapmıyor.
Ben yinede imkansız demedim ana genel mantıkla açılması çok zor. Kapıyı kırın daha iyi..

Bu arada takip edip, yorum atıp, beğenebilirseniz herkes görmüş olur. Bir tek siz izliyorsunuz çünkü.. :lol:

Kullanıcı avatarı
Budray
Mesajlar: 553
Yaş: 17
Kayıt: 05 Ağu, 21:50
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 212 time
Aldığı Beğeniler: 308 time

Re: Telekinezi ile Neler Yapılabilir ?

Okunmamış mesaj gönderen Budray » 28 Eki, 19:40

Uchiha Sasuke yazdı:
28 Eki, 19:19
ultra yazdı:
28 Eki, 17:31
Severek izliyorum hocam, siz dur diyene kadar eleştiriye de devam ediyorum.
"İmkansız diye bir şey yoktur" savını savunuyorsunuz da, anahtarsız zihin gücüyle kapının açılamayacağını niye söylüyorsunuz. Bunlar kinezinin uç noktaları veya daha önce yapılmadığı için, size saçma gelen şeyleri elinizle itmeyin lütfen. "Bunlar henüz yapılmamış" ve videonun sonunda dediğiniz gibi "hayal edin yapın..."
Eşofmanlı şevket hoca geldi aklıma..
Sizin yaş kaç 42 mi gerçekten ?
Budray yazdı:
28 Eki, 17:48
Ben izleyemedim ama ultranın dediği gibiyse tutarsızlık olmuş. Şimdi bir şeyi illa tek yöntemle yapılır ancak demek yanlış. Neler yapılabilir altında başlıkları sevmiyorum pek çünkü bu başlık kişinin hayal gücünün çevresinde olan şeylerdir daha çok. Mesela anahtar yoksa metali kontrol edersin öyle açarsın. Enerjiyle itebilirsin yada artık bilmiyorum mekanizması ne ama kontrol sağlanabilir. Veya suyu kontrol edip anahatarın o kısma sokup sonradan buz haline getirip genişletebilirsin. Artık elektriği kontrol edip ondanda yararlanabilir belki. Yapılmaması veya yapılıp bizim görmememiz onun olmayacağı anlamına gelmez.
İkinize birden cevap vereyim. Şimdi ben hayalimi mantıklı kuruyorum. Bana göre tam donanımlı birisi(kitapda bahsedeceğim şekilde ) apartmanı da sökebilir, uçurabilir.

Ama dediğim kapıyı açmak zor. Video da dediğim gibi mekanizmayı bilmeden bunu yapamazsınız. Kapıyı kırarak açmak daha kolaydır.

Fark ettiyseniz çok zor birşeyi daha kolay gösteriyorum, çünkü öyle..

Budrayın dediğin gibi suyu doldurursun içine, sonra buzlaştırırsın haliyle kilidin yani anahtarın şeklini alır öyle açarsın. E onda da çevirirken buz kırılmazsa..

Yani bir adamın kilidin yapısını bilmeden kapıyı açmasındansa kendini soyutlayıp kapıdan geçmesi daha mantıklı..

Ya da biraz düşündüm de tamam sizin de azıcık haklılık payınız var. Ama yeni başlayan birisi, hatta yıllardır telekinezi yaptığını söyleyen adamlar bırakın kapı açmayı elle tutulur hiçbir şey yapmıyor.
Ben yinede imkansız demedim ana genel mantıkla açılması çok zor. Kapıyı kırın daha iyi..

Bu arada takip edip, yorum atıp, beğenebilirseniz herkes görmüş olur. Bir tek siz izliyorsunuz çünkü.. :lol:
Aslında bunları deneyipte görmek lazım çünkü alıştırma yapa yapa düşündüğüm den farklı şekillerde başarılı oldum.
Her ne istiyorsan onun için yola koyul.


Kullanıcı avatarı
ultra
Mesajlar: 30
Yaş: 42
Kayıt: 04 Haz, 09:15
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Oğlak Burcu: 22 Aralık-21 Ocak
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 12 time
Aldığı Beğeniler: 14 time

Re: Telekinezi ile Neler Yapılabilir ?

Okunmamış mesaj gönderen ultra » 28 Eki, 23:40

Eşofmalı espirisinden esinlendiğim tespiti doğru ve yaş malesef 42. Hocam kelimesi, telekineziyle yıllardan beri ilgilenip araştırdığınız için kullandım, bu konuda benden daha tecrübeli olarak. Yaşa bakmamayı uzun zaman önce öğrendim.
"Nosce te Ipsum"
"Kendini bil"

Kullanıcı avatarı
Uchiha Sasuke
Mesajlar: 2426
Yaş: 20
Kayıt: 30 Ara, 13:18
Yaşadığınız İl: 69 Bayburt
Burcunuz: Terazi Burcu: 23 Eylül-22 Ekim
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaptı Beğeniler: 1374 time
Aldığı Beğeniler: 523 time

Re: Telekinezi ile Neler Yapılabilir ?

Okunmamış mesaj gönderen Uchiha Sasuke » 29 Eki, 09:13

ultra yazdı:
28 Eki, 23:40
Eşofmalı espirisinden esinlendiğim tespiti doğru ve yaş malesef 42. Hocam kelimesi, telekineziyle yıllardan beri ilgilenip araştırdığınız için kullandım, bu konuda benden daha tecrübeli olarak. Yaşa bakmamayı uzun zaman önce öğrendim.
Estağfirullah.. Sadece merak ettim. Sizin gibi insanlar nadir bulunuyor.. (:


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Video ve Görseller” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir