Yalıtım Alanlı Psi Wheel Çalışması (Video)

psi whell video

Kullanıcı avatarı
byfreestylerap
Mesajlar: 690
Yaş: 23
Kayıt: 11 Kas, 22:30
Konum: C:\WINDOWS\system32
Yaptı Beğeniler: 17 time
Aldığı Beğeniler: 6 time
İletişim:

Re: Yalıtım Alanlı Psi Wheel Çalışması (Video)

Okunmamış mesaj gönderen byfreestylerap » 18 Nis, 17:52

eğer bir sorun çıkmazsa biraz daha gelişirsem bende eklerim şimdilik uzaktan dönderebiliyorum kabın içinde olmuyor)




placebo
Mesajlar: 57
Yaş: 23
Kayıt: 03 Nis, 19:46

Re: Yalıtım Alanlı Psi Wheel Çalışması (Video)

Okunmamış mesaj gönderen placebo » 19 Nis, 10:48

başka bi yerde de görmüştüm bunu fake mişş hatta bi adam bunun nasıl yaptıgını anlatıyodu 3. dk larda falan kamerada oynama oluyomus atlamalar varmış

netenes

Re: Yalıtım Alanlı Psi Wheel Çalışması (Video)

Okunmamış mesaj gönderen netenes » 19 Nis, 13:16

placebo yazdı:başka bi yerde de görmüştüm bunu fake mişş hatta bi adam bunun nasıl yaptıgını anlatıyodu 3. dk larda falan kamerada oynama oluyomus atlamalar varmış
bulursan iyi olur simdi aklimizda suphe kalmasin

placebo
Mesajlar: 57
Yaş: 23
Kayıt: 03 Nis, 19:46

Re: Yalıtım Alanlı Psi Wheel Çalışması (Video)

Okunmamış mesaj gönderen placebo » 19 Nis, 15:54

netenes yazdı:
placebo yazdı:başka bi yerde de görmüştüm bunu fake mişş hatta bi adam bunun nasıl yaptıgını anlatıyodu 3. dk larda falan kamerada oynama oluyomus atlamalar varmış
bulursan iyi olur simdi aklimizda suphe kalmasin
baska bi forumda gördüm adam ingilizce anlatıyo videoyu tam izlemedim ama yorumlarda falan vardı 2 .59 ve 3 .12 atlama var fake miş falan diye
http://www.youtube.com/watch?v=3tWINnrS1ac

Prxy
Mesajlar: 1
Yaş: 21
Kayıt: 23 Nis, 22:40

Re: Yalıtım Alanlı Psi Wheel Çalışması (Video)

Okunmamış mesaj gönderen Prxy » 23 Nis, 22:50

bilmiyorum ama fake olabilir çünkü ben de dikkat ettim video izlerken belli yerlerde kamerada titreşme oluyordu.


MaNiAhJoJuK
Mesajlar: 1
Yaş: 27
Kayıt: 29 Nis, 10:56

Re: Yalıtım Alanlı Psi Wheel Çalışması (Video)

Okunmamış mesaj gönderen MaNiAhJoJuK » 29 Nis, 16:42

Merhaba Ben Telekinezi İle Dün Akşam Tanıştım Ve Yapmaya karar Verdim Bugün Sabah saat 9:30 gibi kalkıp 10 da Çalışmalara Başlıdım.saat 12 gibi psivelin ilk hareketini oluşturdum.Şu anda Saat 6 ve bir an olsun çalışmayı durdurmadım şu anda ellerimi kullanmadan Psiweli döndürebiliyorum ama durdurmada biraz sıkıntı yaşıyorum.bazen durdurabiliyorum bazen durmuyor.Pipeti İse Çeviremedim O kadar uğraşmama RAğmen.Ama Psiwel 1 2 hafta sonra Ben ne istersem Onu yapıcak Eminimmm.Bu Forum Olmasa Bole Güzel Bi Olayla Tanışmıyacaktım Herkese TEşekkürler.

Kullanıcı avatarı
Berk
Mesajlar: 335
Yaş: 20
Kayıt: 22 Nis, 11:48
Aldığı Beğeniler: 1 time

Re: Yalıtım Alanlı Psi Wheel Çalışması (Video)

Okunmamış mesaj gönderen Berk » 29 Nis, 18:07

Bu kadar hırs niçin:DÇok baş ağrısı çekersin yavaş yavaş olucak günde 30dk yeterlidir emin ol..
Astralseyahat.net

canfb45
Mesajlar: 9
Kayıt: 04 Şub, 14:43

Re: Yalıtım Alanlı Psi Wheel Çalışması (Video)

Okunmamış mesaj gönderen canfb45 » 23 May, 09:49

atlamalarda olabılırde daha onemlısı adamın parmagındakı yzukte mıktanıs olabılır boyle bır vıdeo vardı youtube de

EagleSpirit
Mesajlar: 2
Yaş: 28
Kayıt: 26 May, 02:49

Re: Yalıtım Alanlı Psi Wheel Çalışması (Video)

Okunmamış mesaj gönderen EagleSpirit » 26 May, 03:04

Merhaba Arkadaşlar.. Sitede Yeniyim.. yaklaşık 3yıldır bu işe başlamak istiyorum fakat olmadı yeni başladım.. 3 arkadaş deniyoruz beraber geçen gün denedik ve çok çok çok azda olsa çevirdik.. eğer bunu istanbul yada eskişehirden yapabilen arkadaşlar varsa tanışmak izlemek ve öğrenmek istiyoruz. benle en kısa zamanda irtibata geçerseniz sevinirim.. Şimdiden Tşk Ederm.. msn adresim:

tazzmaniadevil@windowslive.com

hackermonkey

Re: Yalıtım Alanlı Psi Wheel Çalışması (Video)

Okunmamış mesaj gönderen hackermonkey » 06 Haz, 18:31

dngsz yazdı:Vay be inanmayanlar için süper bi video Çok Teşekkürler...
bende katılıyorum paylaşım için sağol


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Video ve Görseller” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir